اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد

رتبه عالی استان کرمانشاه در ساماندهی نیروی انسانی

خبرگزاری فارس: مدیر روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش کرمانشاه با کسب 93 امتیاز در خصوص بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی رتبه عالی استان‌ها را کسب کرد.

رتبه عالی استان کرمانشاه در ساماندهی نیروی انسانی

حسین پارساپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در زمینه شوراهای آموزش و پرورش رتبه برتر را در سطح کشور به دست آورد.

پارساپور ادامه داد: شورای آموزش و پرورش به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از منابع و امکانات‌، در راستای تأسیس‌، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی برای تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آمـوزش و پرورش تشکیل می‌شود.

وی افزود: در همین راستا شوراهای آموزش و پرورش بالاترین جایگاه آموزش و پرورش در استان کرمانشاه است که جلسات آن هر دو هفته یک‌بار تشکیل و ریاست آن را استاندار کرمانشاه بر عهده دارد.

مدیر روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به  نامه‌ای که از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده خطاب به جلال امینی مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه صادر شده است، گفت: در متن این نامه از شوراها به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم برای نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش یاد شده و آن را ظرفیتی قابل توجه در راستای سیاست‌ها و راهکارهای سند تحول بنیادین دانسته‌اند.

وی تصریح کرد: در مراسمی که در تهران برگزار شد، آموزش و پرورش کرمانشاه با کسب 93 امتیاز در خصوص بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی رتبه عالی استان‌ها را کسب کرد.

پارساپور اظهار کرد: همچنین این اداره‌کل براساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده در خصوص برگزاری فیلم جشنواره بین‌المللی رشد، رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

پارساپور در پایان گفت: در همایش فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش که چندی پیش در آبادان برگزار شد، آموزش و پرورش کرمانشاه به عنوان استانی موفق در انجام فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص بصیرت‌بخشی به جامعه و انجام امورات مربوط به راهیان نور شناخته شد.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول