اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

هوشمندسازی مدارس در مناطق غیربرخوردار تقویت شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر تقویت هوشمندسازی مدارس و بنیه علمی دانش‌آموزان به ویژه در مناطق غیربرخوردار تاکید کرد.

هوشمندسازی مدارس در مناطق غیربرخوردار تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم سحرخیز ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی شهید ایرانمنش کرمان اظهار داشت: این آموزشگاه یکی از موفق‌ترین مدارس ایران است.

وی با بیان اینکه 50 درصد دانش‌آموزان این آموزشگاه که به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی راه یافته‌اند از مناطق غیربرخوردار استان هستند، ادامه داد: دانش‌آموزان فرهیخته، ساعی و سختکوش این آموزشگاه بزرگ‌ترین سرمایه‌ها هستند.

سحرخیز به تقویت هوشمندسازی و بنیه علمی دانش‌آموزان به ویژه در مناطق غیربرخوردار تاکید کرد و افزود: در مدارس شبانه‌روزی و نمونه فرصت بروز استعدادها و ملکه شدن فضایل اخلاقی وجود دارد.

وی اظهار داشت: هوشمندسازی یکی از ضرورت‌های جامعه ماست که اگر از آن غفلت کنیم از فناوری‌های روز دنیا عقب می‌مانیم.

سحرخیز همچنین در سفر به کرمان با حضور در دبیرستان نمونه دولتی شهید ایرانمنش از کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه کامپیوتر این آموزشگاه بازدید کرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از روند هوشمندسازی مدارس، مرکز تحقیقات اسلامی و دبیرخانه همایش انتظار نیز بازدید به عمل آورد.

به گزارش فارس، دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی شهید ایرانمنش در کنکور سال جاری رتبه اول استان کرمان را به خود اختصاص دادند و توانستند 20 رتبه در رشته پزشکی و 18 رتبه در رشته‌های مهندسی دانشگاه دولتی را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول