اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان تأکید کرد

لزوم رعایت اخلاق در حرکت دسته‌های عزاداری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زاهدان بر لزوم رعایت اخلاق و انضباط در حرکت دسته‌های عزاداری تأکید کرد.

لزوم رعایت اخلاق در حرکت دسته‌های عزاداری

عباسعلی ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، در مورد ایام محرم و ضرورت هوشیاری آحاد مردم استان گفت: ایام محرم پیش رو است لذا باید مردم، خواص و مسئولان هوشیار بوده و توطئه دشمن و نیز خود دشمن را خوب بشناسند.

وی در ادامه به نقش وحدت و اتحاد در ایجاد فضای آرام و عاری از شکاف اشاره کرد و افزود: اگر وحدت باشد فردی نمی‌تواند در بین مردم شکاف ایجاد کند، لذا مدیریت کلمه باید وحدت باشد.

فرماندار زاهدان در مورد رعایت انضباط هیأت‌ها و تکایای استان در ایام محرم گفت: اخلاق و انضباط باید در حرکت دسته‌های عزاداری رعایت شود.

ارجمندی با اشاره به آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا» خاطرنشان کرد: خداوند در این آیه شریفه تأکید داشته است که به ریسمان الهی یعنی فقط خدا چنگ بزنید، لذا وحدت کلمه در وجود تک‌ تک مردم لازم است.

رئیس شورای تأمین شهرستان زاهدان در ادامه به فرمایش پیامبر اکرم(ص) در مورد سیاست اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس فرموده نبی مکرم اسلام(ص) «بهترین سیاست صداقت است» و اصل و معیار ما نیز این است و بر اساس آن حرکت می‌کنیم.

وی در مورد ارزیابی مدیریت خاطرنشان کرد: مدیری که در شرایط سخت بتواند مدیریت کند، مدیر است و اگر برای مردم نتوانستیم کاری انجام دهیم، باید عزت و کرامت مردم را حفظ کنیم چراکه مردم از مسئولان عزت و کرامت می‌خواهند.

انتهای پیام/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول