اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد

استفاده از برنامه‌های رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی اخلاق خانواده

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بر استفاده از برنامه‌های صدا و سیما و ارباب جراید در فرهنگ سازی اخلاق خانواده تاکید کرد.

استفاده از برنامه‌های رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی اخلاق خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن پرآور صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان بوشهر با اشاره به اینکه بانوان نقش مهمی در امور جامعه دارند گفت: 50 درصد جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و بانوان همواره نقش مهمی در عرصه‌های گوناگون دارند لازم است به حل مشکلات آنان به صورت ویژه توجه شود.

وی بر فعال شدن کارگروه تخصصی بانوان تاکید کرد و افزود: فعال شدن این گروه پویایی بانوان را در جامعه به همراه دارد و پویایی بانوان موجب با نشاط شدن جامعه می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه خداوند در خصوص بانوان در قرآن کریم سوره نازل کرده خاطر نشان کرد: این نشان‌دهنده جایگاه بانوان در عرصه‌های گوناگون است که باید با محوریت خانواده برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

پرآور در ادامه اضافه کرد: داشتن جامعه‌ای با نشاط مدیون با نشاط بودن خانواده‌ها با محوریت بانوان است.

این مسئول افزود: پیشرفت‌هایی که مردها حاصل می‌کنند از امنیت و آرامش خانواده سرچشمه می‌گیرد بنابراین لازم است مشکلات بانوان و خانواده در کارگروه تخصصی دیده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از برنامه‌های صدا و سیما و ارباب جراید در فرهنگ‌سازی اخلاق خانواده اضافه کرد: توجه به اخلاق خانواده موجب کاهش افسردگی، کاهش مشکلات روحی و روانی، از بین رفتن مشکلات طلاق و افزایش ازدواج خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز از ساخت پلاژ ساحلی ویژه بانواده در مناطق ساحلی و ساخت استخر در دیگر نقاط استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح‌ها از جمله مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان است که مطالعه برخی از طرح‌ها به پایان رسیده است.

زهرا عرفان با اشاره به اینکه 20 آبان به عنوان پاسداشت روز خانواده نامگذاری شده متذکر شد: در این روز برنامه‌های مختلفی در سطح استان ویژه بانوان و خانواده آنان برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش آموزشی تخصصی را مهم‌ترین برنامه روز خانواده اعلام کرد و اذعان داشت: در این برنامه با استفاده تیم پزشکی، روانشناسان و مبلغان دینی مشکلات خانواده‌ها از طریق ویدئو کنفرانس بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول