اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نفت گچساران:

نفت گچساران برای صعود نیاز به حمایت مردم و رسانه‌ها دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال نفت گچساران گفت: نفت گچساران برای صعود به لیگ آزادگان به حمایت مردم و رسانه‌ها نیاز دارد.

نفت گچساران برای صعود نیاز به حمایت مردم و رسانه‌ها دارد

فرهنگ علیزاده پس از پیروزی تیم نفت و گاز گچساران مقابل مقاومت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تیم نفت و گاز گچساران در ابتدای نیمه نخست این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت اما در ادامه و به ویژه در دقایق پایانی توانست برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشته باشد و به گل نیز برسد.

وی افزود: تیم ما در نیمه دوم توانست بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد و موقعیت‌های زیادی خلق کند که با بی‌توجهی و کم‌دقتی بازیکنان این موقعیت‌ها از دست رفت.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: با تعویض‌هایی که توسط سرمربی تیم صورت گرفت، ما توانستیم روند حملات خود را افزایش داده و به گل‌‌های دوم و سوم خود در این مسابقه برسیم و خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز دیگر را در کارنامه خود ثبت کنیم.

علیزاده خاطرنشان کرد: از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستیم و امروز بچه‌ها بار دیگر نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و با تلاش و همدلی موفق به کسب پیروزی دیگری برای مردم گچساران شدند.

وی یادآور شد: با این پیروزی موقعیت خود را در صدر جدول حفظ  کرده و به روزهای آینده و هدف اصلی مجموعه تیم که همان صعود به لیگ آزادگان است، امیدوارتر شده‌ایم.

سرپرست تیم نفت گچساران افزود: تیم ما در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد، 360 دقیقه است که گلی دریافت نکرده‌ایم و این یک نقطه قوت برای ما محسوب می‌شود و امیدواریم این روند در بازی‌های بعدی تداوم داشته باشد.

وی تیم‌های شهرداری اردبیل، صنعت ساری و فولاد نوین اهواز را اصلی‌ترین رقیبان تیم نفت گچساران عنوان کرد و افزود: برای صعود به لیگ آزادگان، باید تمام تمرکز روی تیم خودمان باشد و ما برای ادامه روند پیروزی‌های خود، انتظار داریم که مردم و رسانه‌ها از تیم نفت گچساران حمایت کنند.

علیزاده در خصوص آمادگی بسیار خوب فرشید علیزاده بازیکن هشت گله تیم نفت گچساران گفت: فرشید بازیکن بسیار خوبی است و تاکنون به تیم ما خیلی کمک کرده است، وی امروز یک گل زد و دو پاس گل داد و کادر فنی از وی بسیار راضی است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول