اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور

شهرداری اراک نفت مسجد سلیمان را سوزاند

خبرگزاری فارس: در هفته نهم از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، جام آزادگان تیم نفت مسجد سلیمان که صدرنشینی این گروه را یدک می‌کشید در آتش تیم شهرداری اراک سوخت و صدرنشینی را از دست داد.

شهرداری اراک نفت مسجد سلیمان را سوزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عصر امروز ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک میزبان تیم مسجد سلیمان بود که در این دیدار جذاب و زیبا دو تیم به نتیجه مساوی دو بر دو رضایت دادند و تیم نفت مسجد سلیمان که صدرنشین این گروه بود به تقسیم امتیاز این بازی تن در داد.

شروع خوب بازی از سوی تیم شهرداری اراک و حمایت خوب تماشاگران از این تیم سبب شد تا اولین گل این دیدار در دقیقه 12 بازی از روی نقطه پنالتی برای شهرداری توسط سعیدبیگی وارد دروازه تیم نفت مسجد سلیمان شود.

تیم نفت مسجد سلیمان که باور نمی‌کرد در مقابل شهرداری اراک آن هم در دقایق اول بازی گلی دریافت کند به خود آمد و دریافت که تیم شهرداری اراک حریف تمرینی نیست و بعد از دریافت گل با افزایش حملات، فشار زیادی را برای جبران گل خورده روی دروازه شهرداری ایجاد کرد و در دقیقه 21 بازی توانست موقعیت خطرناکی خلق کند که با دفع به موقع و مهارت محسن الیاسی دروازه‌بان جوان تیم شهرداری، این موقعیت از تیم نفت مسجد سلیمان گرفته شد.

حملات تیم نفت مسجد سلیمان برای جبران گل خورده و اینکه حداقل با نتیجه مساوی به رختکن بروند ادامه داشت که حاصل این تلاش‌ها این بود که در نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول این تیم روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیتی شد که با ضربه یعقوب سلحشور توانست توپ را وارد دروازه تیم شهرداری اراک کند و با خیالی آسوده‌تر برای استراحت به رختکن برود.

نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که تیم شهرداری اراک باز هم با انگیزه و برای کسب امتیاز، بازی هجومی و قابل قبولی را به نمایش گذاشت و توانست تیم حریف را از هم بپاشاند.

فشار تیم شهرداری اراک در دقیقه 54 بازی منجر به دفع اشتباه توپ توسط مدافع تیم نفت مسجد سلیمان شد و توپ مقابل پای سعید بیگی کاپیتان تیم شهرداری قرار گرفت و این بازیکن خوب قدر این فرصت طلایی را دانست و از فاصله 30 متری با یک شوت محکم و زیبا دروازه تیم نفت مسجد سلیمان را به زیبایی باز کرد و نتیجه بازی را دو بر یک به سود تیم شهرداری اراک عوض کرد.

در ادامه بازی باز هم تیم شهرداری میل به گلزنی داشت و در دقیقه 81 بازی روی پاس عمقی موقعیت مناسبی برای جواد ماهری خلق شد که ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

تیم نفت مسجد سلیمان که ناباورانه خود را بازنده این بازی می‌دید با فشار زیاد و حملات پی در پی به خلق موقعیت گلزنی دست پیدا می‌کرد که تیم شهرداری اراک با یک دفاع منسجم و خوب این موقعیت‌ها را از بین می‌برد اما در دقیقه 86 فشار‌های این تیم افزایش یافت و تیم نفت مسجد سلیمان توسط فرزاد محمدی صاحب یک موقعیت عالی شد که توانست این موقعیت را به گل دوم تبدیل کند و نتیجه را به تساوی بکشاند.

در لحظات پایانی حادثه دیگری اتفاق نیفتاد و نتیجه این بازی پر افت و خیز و زیبا با تساوی دو بر دو به پایان رسید که می‌توان گفت شهرداری اراک توانست تیم نفت مسجد سلیمان را از صدر جدول این گروه به زیر بکشد.

بهنام حبیبی و سعید بیگی از تیم شهرداری اراک و سید محمدعلی حسینی از تیم نفت مسجد سلیمان با کارت زرد داور جریمه شدند و ابوالفضل بهادرانی از نفت نیز با دریافت دومین کارت زرد خود در دقیقه 97 بازی از زمین مسابقه اخراج شد.

حامد بختیاری و علی عبادی به ترتیب در دقایق 90 و 81 به جای جواد آشتیانی و مجتبی قربانی برای تیم شهرداری به میدان رفتند، حامد امیرخانی، رضا درویشی و سید محمد علی حسینی نیز در دقایق 75، 80 و 69 برای نفت مسجد سلیمان وارد زمین بازی شدند.

قضاوت این دیدار را حسن اکبری با کمک‌های خود محمد عطایی و حسین زمانی بر عهده داشتند.

نفت مسجد سلیمان پس از این دیدار صدرنشینی جدول گروه الف را از دست داد و با 18 امتیاز در رده دوم گروه خود قرار گرفت و شهرداری نیز با 12 امتیاز در رده هفتم جدول ایستاد.

در هفته دهم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان، پنجشنبه 25 آبان ماه تیم شهرداری اراک در ورزشگاه 15000 نفری امام خمینی(ره) اراک میزبان تیم صدرنشین گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول