اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کاشان خبر داد

حضور شهرداری کاشان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری کشور

خبرگزاری فارس: شهردار کاشان از حضور این شهرداری در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور خبر داد.

حضور شهرداری کاشان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان، سعید مدرس‌زاده اظهار داشت: در این نمایشگاه خدمات، نوآوری‌ها و دستاوردهای شهرداری‌ها و دهیارهای کشور به همراه شرکت‌های معتبر به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود 28 متر مربع از فضای این نمایشگاه به دستاوردهای شهرداری کاشان با ساخت ماکت خانه بروجردی‌ها به عنوان یکی از آثار تاریخی منحصر به فرد این شهر اختصاص داده شده است.

به گفته وی، در غرفه شهرداری کاشان دستاوردهای شهرداری مانند فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کاشان، آموزش و پژوهش، فناوری و اطلاعات، عمران و توسعه شهری در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شهردار کاشان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه جامع مدیریت شهری فرصتی مناسب برای حضور شهرداری‌ها جهت ارائه دستاوردهایشان است تصریح کرد: تبادل افکار، فرصت ارزیابی خدمات، آشنایی و آگاهی عموم شهروندان، متخصصان و مدیران اجرایی با فعالیت‌های گسترده شهرداری‌ها از اهداف برپایی سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری است.

مدرس‌زاده متذکر شد: در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری 320 شهرداری و سازمان وابسته و حدود 180 شرکت و مؤسسه بخش خصوصی تولیدکننده محصولات و ارائه‌دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری شرکت دارند.

سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور تا 23 آبان در محل مصلی تهران دایر است.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول