اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

اتاق فکر در شهرداری خرم‌آباد تاسیس می شود

خبرگزاری فارس: شهردار مرکز لرستان از تصویب آئین نامه و تاسیس اتاق فکر در شهرداری خرم‌آباد خبر داد.

اتاق فکر در شهرداری خرم‌آباد تاسیس می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هرمز نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: طبق وعده‌هایی که برای مردمی شدن شهرداری و استفاده از آراء و افکار شهروندان داده شده بود، اتاق فکر این شهرداری به زودی آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: ما اداره شهرداری را متکی بر مردم می‌دانیم و معتقدیم که امروزه مدیریت شهری بدون بهره‌گیری از مشارکت عمومی، بدون استفاده از نظرات شهروندان و بدون در نظر گرفتن خواسته‌ها و مطالبات آنها مدیریتی ناکافی و ناکارآمد است و نهایتا به ناکامی منجر می‌شود.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: شهرداری نهادی است که از لحاظ مالی به طور مستقیم توسط مردم اداره می‌شود و از نظر مدیریتی نیز از طریق نمایندگان مردم در شورای شهر تحت تاثیر نگرش شهروندان قرار دارد و هرچه ارتباط شهرداری با شهروندان نزدیک‌تر باشد، قطعا مردم با تعلق خاطر بیشتری نسبت به اوضاع و احوال شهرداری و فعالیت‌های آن حساسیت نشان می‌دهند.

وی افزود: هرچه مردم در تصمیم‌گیری‌ها دخیل باشند، تعلق خاطر آنها به شهر و شهرداری بیشتر می‌شود و سطح مطالبات عمومی از نظر کمی و کیفی ارتقاء می‌یابد و همین باعث ایجاد یک ارتباط دوسویه مفید می‌شود،‌ تا جایی که با تلاش و همدلی، یک به یک مشکلات را برطرف سازیم.

نصیری با اشاره به اینکه به زودی اتاق فکر شهرداری با حضور شهروندان و چهره‌های مختلف تشکیل جلسه می‌دهد، افزود: آئین نامه این اتاق فکر پس از تدوین توسط کارشناسان شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال شد و خوشبختانه مورد استقبال اعضای شورا قرار گرفت و پس از تصویب به شهرداری ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه بر این باور استواریم که باید به هر نحو به وعده‌های خود عمل نماییم، خاطرنشان کرد: همان طور که در گذشته وعده داده شده بود، سیاست شهرداری بر این است که از تمام اقشار جامعه نیز استفاده کنیم تا با بهره‌گیری از نظرات، معلومات و تجربیات ارزنده همه شهروندان با یک دلی و همدلی گام‌های موفق و استواری را برای سربلندی خرم‌آباد برداریم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول