اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پزشک تیم والیبال باریج اسانس کاشان:

گچ بینی غفور پیش از بازی با شهرداری تبریز باز می‌شود

خبرگزاری فارس: پزشک تیم والیبال باریج اسانس کاشان از باز کردن گچ بینی بازیکن ملی‌پوش این تیم پیش از بازی با تیم والیبال شهرداری تبریز خبر داد.

گچ بینی غفور پیش از بازی با شهرداری تبریز باز می‌شود

سیامک افروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان در مورد وضعیت امیر غفور بازیکن جوان و ملی‌پوش این تیم که در دیدار مقابل سایپای البرز از ناحیه بینی دچار شکستگی شد اظهار داشت: این بازیکن، زیر نظر پزشک متخصص در کاشان مورد عمل جراحی قرار گرفت و برای بهبودی، به بازه زمانی هفت تا 10 روزه نیازمند است.

وی تصریح کرد:  طبق صحبت‌هایی صورت گرفته با پزشک جراح، تصمیم گرفته شده پیش از دیدار با شهرداری تبریز گچ بینی غفور باز شود و وی با استفاده از محافظ بینی تمرینات خود را آغاز و در مسابقات حضور یابد.

پزشک باریج اسانس در مورد آسیب‌دیدگی هفته‌های گذشته امیر غفور نیز گفت: این بازیکن از ابتدای فصل با بداقبالی روبه‌رو شده و تا کنون چندین بار مصدوم شده است به طوری که در هفته اول در 30 ثانیه پایانی تمرین تیم از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد.

افروزی ادامه داد: پس از آن نیز در شرایطی که غفور در هفته دوم آماده حضور در میدان بود در اواسط بازی به طور مجدد در اثر برخورد با یکی از بازیکنان هم‌ تیمی آسیب دید و بعد از آن در یک اتفاق نادر در دنیای والیبال در بازی برابر سایپا البرز دچار شکستگی از ناحیه بینی شد.

وی در مورد وضعیت سایر بازیکنان متذکر شد: چند نفر از بازیکنان آسیب‌دیدگی‌های کهنه دارند ولی برای بازی مقابل شهرداری تبریز مشکلی وجود ندارد و در حال سپری کردن دوره درمانی خود هستند.

انتهای پیام/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول