اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابهر:

رفع نقاط حادثه‌خیز ترافیکی از اولویت‌های شهرداری ابهر است

خبرگزاری فارس: شهردار ابهر گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز بر اساس نظر کارشناسی از اولویت‌های کاری و مهم شهرداری ابهر است.

رفع نقاط حادثه‌خیز ترافیکی از اولویت‌های شهرداری ابهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ابهر، رحمت یوسفلی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل ترافیکی ضمن قدردانی از همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور در زمینه رفع مشکلات ترافیکی شهر ابهر خاطرنشان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز بر اساس نظر کارشناسی از اولویت‌های کاری شهرداری ابهر است.

رئیس ایمنی و ترافیک اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه با اشاره به مباحث ترافیکی استان اظهار داشت:‌ گستردگی محورهای مواصلاتی و کمبود اعتبار تخصیصی از مهم‌ترین عوامل عدم اجرای برخی مصوبات است.

قاسمی افزود: در حد توان و اعتبارات، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و امیدواریم این مهم با همکاری و همیاری مسئولان در آینده نزدیک تحقق پیدا کند.

بخشدار مرکزی ابهر نیز با اشاره به مباحث ترافیکی موجود در برخی روستاهای بخش مرکزی گفت: لکه‌گیری راه‌های روستایی، حفظ حریم راه‌ها و نصب گاردریل در سرپیچ‌ها و ایجاد شانه خاکی استاندارد از وظایف اداره راه و شهرسازی است.

امرالله گل‌محمدی اضافه کرد: برای پیشگیری از وقوع تصادفات احتمالی و قبل از فرارسیدن فصل سرما اجرای این مهم ضروری است.

فرماندار شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به مسائل ترافیکی موجود این شهرستان عنوان کرد: دستگاه‌های متولی و مجری باید با آسیب‌شناسی، احصاء و الویت‌بندی مشکلات ترافیکی را صورت دهند.

وی متذکر شد: دستگاه‌های متولی و مجری باید مواردی که نیاز به هماهنگی یا تصویب در شورا دارد را به دبیرخانه شورای ترافیک ارسال کنند.

این مسئول در این جلسه از مسئولان استانی خواست تا در زمینه اعتبارها و رفع مشکلات ترافیکی به شهرستان ابهر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول