اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت کشتی‌گیران 7 تیم

شهرداری قم نایب قهرمان کشتی آزاد کلانشهرهای کشور شد

خبرگزاری فارس: رقابت کشتی‌گیران شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی شهرداری کلانشهرهای کشور در قم با نایب قهرمانی میزبان پایان یافت.

شهرداری قم نایب قهرمان کشتی آزاد کلانشهرهای کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که کشتی یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی استان قم در کسب مدال و افتخار از میادین داخلی و برون مرزی سال جاری بوده، اکنون توجه بسیاری از علاقمندان به ورزش متوجه این رشته ورزشی است.

از سوی دیگر زمان زیادی به آغاز پیکارهای نهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در شهر مقدس قم نمانده است و به این دلیل نیز این رشته ورزشی پهلوان پرور در هر دو رشته آزاد و فرنگی جایگاه خاصی در ذهن ورزش دوستان قمی دارد.

قم یکی از قطب‌های اصلی کشتی کشور است و در رشته فرنگی قهرمانان صاحب نامی در عرصه رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی، جهانی و همچنین مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور در سال‌های اخیر به کشتی کشور معرفی کرده است.

تمام این تفاسیر از وضعیت کشتی قم موجب شده تا این شهر در چهار سال اخیر میزبان چهار رویداد بین‌المللی جام یادگار امام بوده و همچنین پذیرای تیم‌های شرکت‌کننده در چهار مسابقه مهم کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف باشد.

در همین راستا قم میزبانی برگزاری پیکارهای چهارمین دوره کشتی آزاد قهرمانی شهرداری کلانشهرهای کشور را پذیرفت و این مسابقات در سطح بالا و با حضور کشتی‌گیران مطرح از هفت کلانشهر در قم به انجام رسید.

در این دوره از مسابقات که ویژه کارکنان شهرداری کلانشهرهای کشور به مدت یک روز و به میزبانی شهرداری کلانشهر قم برگزار شد، کشتی‌گیران شرکت کننده رقابت‌های خود را برای کسب عناوین برتر تیمی و انفرادی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کردند.

رقابت مدعیان حاضر در چهارمین دوره کشتی آزاد قهرمانی شهرداری کلانشهرهای کشور با شرکت 50 آزاد کار مدعی از شهرداری‌های مشهد، قم، اصفهان، شیراز، کرج، همدان و تبریز در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار شد و سرانجام این کشتی‌گیران تیم شهرداری کلانشهر اصفهان بودند که گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و قهرمان شدند تا شهرداری قم میزبان رقابت‌ها در جایگاه دوم قرار بگیرد و کشتی‌گیران شرکت کننده از تیم شهرداری کلانشهر البرز نیز در جایگاه سوم بایستند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول