اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

انصراف موسسه مالی فردوسی از لیگ برتر کشتی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: پیش از این شش تیم از مازندران در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی آزاد کشور شرکت کرده بودند که تیم موسسه مالی اعتباری مازندران به علت کمبود بودجه و اعتبار انصراف داد.

انصراف موسسه مالی فردوسی از لیگ برتر کشتی

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور روز سه شنبه 23 آبان برگزار می‌شود که در این روز پنج نماینده کشتی مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند.

وی گفت: پیش از این شش تیم از مازندران در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی آزاد کشور شرکت کرده بودند که تیم موسسه مالی اعتباری مازندران به علت کمبود بودجه و اعتبار انصراف داد.

نوری‌زاده یادآور شد: در این روز پرسپولیس جویبار میزبان ثامن‌الحجج(ع) سبزوار، داماش بابل در خانه به دیدار اکسیر بروجرد می‌رود و گاز مازندران نیز مهمان فولاد ماهان سپاهان اصفهان است و به احتمال فراوان با توجه به انصراف تیم موسسه مالی اعتباری مازندران در هفته نخست تیم صدرای زیراب در خانه به دیدار سایپا تنکابن خواهد رفت.

دبیر هیئت کشتی مازندران از پیگیری‌های دوباره کمیته فنی برای حضور یک تیم دیگر از مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان داشت: عسگری محمدیان و مرتضی قربانی پیگیر هستند تا با مسئولان بانک آینده‌سازان به توافق برسند و تا در لیگ حضور پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها و کشتی‌گیران خوبی از مازندران در لیگ برتر کشتی کشور حضور یافتند و با توجه به شناختی که این کشتی‌گیران داریم، یکی از نمایندگان مازندران قهرمان این دوره می‌شود.

حضور 5 کشتی‌گیر مازندرانی در جام سایتی‌اف روسیه

این مسئول ورزش کشتی مازندران در بخش دیگری از این گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: تورنمنت مهم سایتی‌اف اوایل آذرماه با حضور کشورهای مختلف در شهر کرامنویارسک روسیه برگزار می‌شود که از بین 10 کشتی‌گیر نوجوان ایران، پنج ملی‌پوش از مازندران هستند.

وی گفت: حسین خدیوپور در وزن 54 کیلوگرم، علی اسماعیل‌پور در 63 کیلوگرم، علی قاسم‌پور در 69 کیلوگرم، امیرحسین میرشاهی در 84 کیلوگرم و علی‌اصغر اکبری در 100 کیلوگرم به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی در این تورنمنت هستند.

نوری‌زاده از حضور دو مربی مازندرانی در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران خبر داد و افزود: سیدمراد محمدی به عنوان سرمربی و غلام کلانتری نیز به عنوان کمک مربی به عنوان دو مربی سازنده مازندرانی در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول