اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 سال به صددرصد خواسته‌ها رسیده‌ایم

حلوایی: کشتی قم از مشکلات مالی رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: به تمام خواسته‌های خود در چهار سال گذشته دست یافته‌ایم اما کشتی قم همچنان از مشکلات مالی رنج می‌برد.

حلوایی: کشتی قم از مشکلات مالی رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محسن حلوایی در مجمع انتخابات این هیئت که با حضور نایب رئیس فدراسیون کشتی، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضاء مجمع برگزار شد، تصریح کرد: در چهار سال گذشته 100 درصد برنامه‌هایی که در راستای توسعه کشتی قم پیش‌بینی کرده بودیم، محقق شده است.

وی ادامه داد: ما به دنبال این بودیم که در چهار سال در هر رده سنی در تیم‌های ملی دارای یک نماینده باشیم که خوشبختانه این محقق شد و هم‌اکنون ‌هادی علیزاده‌پورنیا، علی زینتی‌رفاه و علی فتاحی‌منش در تیم‌های ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان عضویت دارند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در بحث داوری به دنبال این بودیم که در چهار سال سه داور بین‌المللی داشته باشیم که از همان آغاز کار داوران ما نظیر سعید عباسی که اکنون دارای مدرک داوری درجه یک بین‌المللی است، در کلاس‌های ارتقای داوری شرکت کرده و موفق ظاهر شدند.

وی اضافه کرد: در بخش مربیگری ما تا پیش از این چهار سال، تنها شش مربی درجه دو ملی داشتیم و بقیه مربیان کشتی قم نیز مدرک درجه سه مربیگری داشتند در حالی که در این چهار سال با برگزاری یک کلاس ارتقا مربیان ما موفق به کسب مدرک درجه دو ملی شدند و مربیان درجه دو هیئت نیز یک رتبه بالاتر یعنی درجه یک ملی را گرفته‌اند.

حلوایی ابراز داشت: در این مدت کلاس بین‌المللی مربیگری کشتی نیز در استان قم برگزار کرده‌ایم و تمام مربیان ما به یک درجه بالاتر ارتقا یافته‌اند و اکنون نیز یک دوره مربیگری درجه سه کشتی در شهر مقدس قم در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در بخش داوری نیز دو دوره استاژ داوری برگزار کردیم و در مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی ریاست جمهوری قزاقستان که هفته آینده برگزار می‌شود یکی از داوران کشتی قم در دوره داوری آن که به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

رئیس جدید هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: در تلاش برای توسعه بخش قهرمانی کشتی قم در این چهار سال هرگز رویداد دوستانه، رسمی یا تورنمنتی وجود نداشته که ما در آن حضور نیابیم. در تمام رقابت‌های مهم شرکت کرده‌ایم اما همچون گذشته همچنان یکی از مهم‌ترین مشکلات ما مسائل مالی است و در این چهار سال دریافتی‌های هیئت از اداره کل ورزش و جوانان را برای توسعه کشتی هزینه کرده و سایر نیازها را از بخش خصوصی تأمین کرده‌ایم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول