اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی کشتی فرنگی:

مسئولان کشتی اصفهان به مربیان بومی و ملی اهمیت نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: مربی اصفهانی تیم ملی کشتی‌فرنگی درباره اینکه چرا مربیان ملی اصفهانی در کشتی اصفهان کمتر استفاده می‌شوند، گفت: مسئولان اصفهان تنها بله قربان‌گو می‌خواهند، به همین خاطر این مربیان در اصفهان مربی‌گری نمی‌کنند.

مسئولان کشتی اصفهان به مربیان بومی و ملی اهمیت نمی‌دهند

رسول جزینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حرکت فولادماهان در تجلیل از مدال‌آوران المپیک اظهار کرد: همین که مسئولان این باشگاه توانسته‌اند تمام اهالی درجه یک ورزش را به صورت یک جا دور هم جمع کنند کار بسیار مشکل و حرکت بسیار بزرگی صورت گرفته و باید بگویم نفس این کار بسیار زیبا است.

وی تصریح کرد: این مراسم مسائل انگیزشی در ورزشکاران را بالا می‌برد و می‌تواند تبلیغی برای ورزش و هدف غایی آن که سلامتی است، باشد.

مربی اصفهانی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه به وضعیت مربیان کشتی اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مشاهده می‌کنید که از استان اصفهان سه تا چهار مربی تیم ملی داریم اما دریغ از یک کشتی‌گیر خوب و عالی اصفهانی که در اردوهای تیم ملی باشد و این به واقع برای کشتی اصفهان تأسف‌بار است.

وی اضافه کرد: کشتی اصفهان در همه رده‌ها اعم از آزاد و فرنگی مربی در تیم ملی دارد اما جای تأسف است که هیچ کشتی‌گیری نداشته باشیم که بتوان از آن در اردوی تیم ملی استفاده کند.

جزینی در پاسخ به این سؤال که چرا از مربیان ملی اصفهانی در کشتی اصفهان کمتر استفاده می‌شود، اظهار کرد: برای اینکه مسئولان اصفهانی تنها بله قربان‌گو می‌خواهند، من از خودم قصد ندارم بگویم اما دوستان من به دلیل اینکه مربیان خوبی هستند نمی‌توانند آن چیزی را که آن آقایان به سود خودشان است و دستور می‌دهند را اجرا کنند و به همین دلیل است که هر کدام از این مربیان از این شهر بیرون آمده‌اند و دیگر در اصفهان مربیگری نمی‌کنند.

وی در ادامه به مهم‌ترین رویداد تیم ملی کشتی‌فرنگی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مهم‌ترین برنامه‌ای که در پیش رو داریم رقابت‌های جام جهانی در اسفندماه است، مسابقات زیادی در پیش داریم اما مهم‌ترین مسئله ما همین رقابت‌هاست.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره انتخابات فدراسیون کشتی تصریح کرد: معلق گذاشتن فدراسیون مانعی برای کشتی است؛ باید مجمع برگزار شده و رئیس فدراسیون را انتخاب کنند و بنا، اکنون مشروط به تیم ملی بازگشته است. 

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول