اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی‌گیران قمی به جام بین‌المللی کودک اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیران قمی به رقابت‌های بین‌المللی روز جهانی کودک خبر داد.

کشتی‌گیران قمی به جام بین‌المللی کودک اعزام می‌شوند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی و آزاد روز جهانی کودک از جمله مسابقات مهم رشته کشتی است که همه ساله در تقویم فدراسیون کشتی در سه ماه نخست سال به انجام می‌رسد اما امسال قرار است در آذر ماه برگزار شود.

وی ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی مناسبی از سوی فدراسیون کشتی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها صورت پذیرفته است و طی آن در آذر ماه سال جاری رقابت‌های بین‌المللی روز جهانی کودک با شرکت مدعیان در 10 وزن به انجام خواهد رسید.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: با این وجود هنوز میزبان این دوره از رقابت‌های روز جهانی کودک مشخص نیست و اسامی نفرات واجد شرایط شرکت در این رقابت‌ها هم متعاقباً از سوی فدراسیون کشتی اعلام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اسامی نفرات حاضر در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: اسامی نفرات حاضر در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام روز جهانی کودک در حالی اعلام خواهد شد که از استان قم نیز چند کشتی‌گیر توانمند و آینده‌دار در مسابقات حضور می‌یابند.

حلوایی با اشاره به اوزان رقابتی بین مدعیان ابراز داشت: این دوره از رقابت‌های بین‌المللی کشتی قهرمانی روز جهانی کودک در هر دو رشته آزاد و فرنگی و در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور موفق کشتی‌گیران قمی در این دوره از مسابقات بیان داشت: با تصمیم محمد بنا مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان، نونهالان این رشته در رقابت‌های بین‌المللی روز جهانی کودک در کشورمان به میدان می‌روند و نظارت دقیقی بر عملکرد کشتی‌گیران صورت می‌گیرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: نفرات برتر رقابت‌های آموزشگاهی کشور که شهریور ماه سال جاری در همدان برگزار شد در کنار نفرات برتر جشنواره نونهالان که سال گذشته در خرمشهر انجام شد، می‌توانند در رقابت‌های بین‌المللی روز جهانی کودک شرکت کنند.

حلوایی عنوان داشت: در کنار این نفرات فرنگی‌کارانی که شرایط سنی لازم را داشته باشند می‌توانند در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک که دهه پایانی آذر ماه برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول