اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 آبان

مسابقات کشتی‌ آزاد شهرداری‌ کلانشهرهای کشور در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی آزاد شهرداری‌های کلانشهرهای کشور جمعه این هفته به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

مسابقات کشتی‌ آزاد شهرداری‌ کلانشهرهای کشور در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم شهرداری که یکی از ارگان‌های فعال قم در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی است و در سال‌های اخیر نقش خود را به خوبی در توسعه ورزش قم در ابعاد مختلف ایفا کرده است، این هفته میزبان یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور است.

شهرداری قم به سبب موقعیتی که در مقایسه با سایر ارگان‌های دولتی دارد، می‌تواند با بهره‌گیری مناسب از امکانات و فضاهای مناسبی که در اختیار دارد زمینه مناسبی برای رشد و گسترش ورزش و جذب اقشار مختلف به این عرصه مهم اجتماعی فراهم کند.

در این سال‌ها شهرداری قم در این زمینه گام‌های مؤثری برداشته است اما یکی از مهم‌ترین نکات در بحث فعالیت شهرداری قم در حوزه ورزش، ورود به عرصه ورزش قهرمانی است و برگزاری رقابت‌های داخلی و برون استانی گویای این موضوع است.

بر همین اساس شهرداری کلانشهر قم این هفته میزبانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی شهرداری کلانشهرهای کشور را بر عهده دارد و با توجه به استقبال بسیار خوب کشتی‌گیران مطرح از این پیکارها، تدارک گسترده‌ای برای برگزاری این رقابت‌ها داشته است.

در حالی که شهرداری قم تلاش می‌کند این مسابقات روز جمعه نوزدهم آبان ماه به میزبانی قم در سطح بسیار مطلوبی برگزار شود، میزبانی‌‌های قبل مسابقات کشتی آزاد شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور که آخرین‌ آنها نیز در رشته آزاد بود و به قهرمانی تیم قم نیز انجامید، کیفیت بسیار خوبی داشت.

دو سال قبل مسابقات کشتی آزاد کلانشهرهای کشور در سالن شهرداری قم برگزار شد و در فینال مسابقات چهار فینالیست از تیم قم حضور داشتند که سرانجام استان قم با تلاش و کوشش توانستند مقام نخست این پیکار‌ها را به دست بیاورند.

در مسابقات کشتی آزاد کلانشهرهای کشور، کشتی‌گیران آزاد کار در هفت وزن 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و پیش‌بینی می‌شود سطح پیکار‌ها با توجه به حضور کشتی‌گیران قدرتمند و مطرحی از کلانشهرهای مطرح در این مسابقات بالا و مطلوب باشد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول