اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 آبان ماه با حضور نایب رئیس فدراسیون

رئیس جدید هیئت کشتی قم معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: مجمع انتخابات هیئت کشتی استان قم با حضور مسئولان فدراسیون کشتی در قم برگزار شده و رئیس جدید معرفی می‌شود.

رئیس جدید هیئت کشتی قم معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت کشتی قم به منظور انتخاب رئیس جدید این هیئت روز پنجشنبه هجدهم آبان ماه با حضور نایب رئیس فدراسیون کشتی، مدیرکل، معاون توسعه ورزش، مشاور و مسئول مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، با انتخاب اعضای واجد شرایط رأی دادن مجمع هیئت کشتی استان قم، رئیس جدید این هیئت پر مدال معرفی می‌شود.

مجمع انتخابات هیئت کشتی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید در حالی برگزار می‌شود که هیئت کشتی در چهار سال اخیر فعالیت خود توسط محسن حلوایی از تلاشگران، پیشکسوتان و تحصیل‌کرده‌های این رشته ورزشی اداره می‌شد.

هیئت‌ کشتی در حال حاضر یکی از 45 هیئت ورزشی فعال در استان مقدس قم است که در سال‌های فعالیت خود در قم ورزشکاران بسیار مستعدی را از بین نوجوانان و جوانان مستعد قمی به این رشته ورزشی مدال‌آور جذب کرده است.

هیئت کشتی قم همواره در ارزیابی عملکرد سالانه‌ای که از سوی فدراسیون این رشته اعلام شده جزو هیئت‌های برتر کشور بوده است.

مروری بر موفقیت‌های کشتی قم در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که قم در مسابقات قهرمانی کشور با توجه به توانایی نوجوانان و جوانان مستعد قمی حضور بسیار موفقی داشته و کشتی‌گیران قمی چندین مدال ارزشمند از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور، بین‌المللی، آسیایی و جهانی به افتخارات ورزش قم افزوده‌اند.

همچنین تیم‌های کشتی فرنگی قم با حضور در پیکارهای لیگ برتر و لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور قم را جزو استان‌های موفق کشور معرفی کرده و موفقیت‌های ارزشمندی را برای ورزش استان قم کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول