اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی اصفهان:

مشکلی برای میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی نداشتیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان گفت: هیئت زورخانه‌ای اصفهان مشکلی برای میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی نداشت،اما باشگاه ماهان به عنوان اسپانسر از فدراسیون درخواست کرد، مسابقات با تأخیر برگزار شود.

مشکلی برای میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی نداشتیم

سید رضا اخروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اعلام خبر عدم آمادگی هیئت ورزش زورخانه‌ای استان اصفهان برای میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی که قرار بود از روز گذشته در اصفهان برگزار شود، صحت ندارد و مشکلی برای بر عهده گرفتن میزبانی مسابقات نداشتیم.

وی ادامه داد: باشگاه ماهان اسپانسر این رقابت‌هاست و با توجه به اینکه این باشگاه درگیر انجام جشن تقدیر از قهرمانان المپیکی بود، از فدراسیون درخواست تعویق در زمان برگزاری مسابقات را داشت که با موافقت آنها همراه شد.

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان افزود: زمان جدید برگزاری این مسابقات پس از توافق باشگاه ماهان و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای مشخص می‌شود.

وی به تشکیل آکادمی ورزش پهلوانی در اصفهان اشاره کرد و گفت: ایجاد این آکادمی در اصفهان موجب می‌شود که برنامه‌هایی که برای گسترش این ورزش در نظر گرفته‌ایم، با نظم و اصول اجرایی شوند.

اخروی تصریح کرد: در ورزش پهلوانی باید جسم و جان هر دو رشد کنند و به عبارتی هر دو بال جسمی و فرهنگی که بیشتر معنویات را در بر می‌گیرد، تقویت شوند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول