اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رنگرز در مجمع هیئت کشتی استان قم:

کشتی قم برای حضور در المپیک 2016 شانس زیادی دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون کشتی از بخت زیاد کشتی قم برای داشتن نماینده در مسابقات کشتی المپیک 2016 برزیل خبر داد.

کشتی قم برای حضور در المپیک 2016 شانس زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسن رنگرز که به نمایندگی از رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در مجمع انتخابات هیئت کشتی استان قم حضور یافته بود، تصریح کرد: در مدت زمانی که افتخار خدمت‌رسانی به کشتی کشور را دارم، نگاهی که به استان‌های مختلف می‌اندازم، می‌بینم هیئت کشتی قم یکی از فعال‌ترین هیئت‌های کشور است.

وی ادامه داد: خوشحالم که در هیئت کشتی استان قم تلاش‌های زیادی برای رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی صورت می‌گیرد، چرا که ادامه این روند قطعا می‌تواند به تقویت و پشتوانه‌سازی کشتی کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی بینجامد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی اضافه کرد: کشتی کشور در چند ماه گذشته افتخارات و عناوین بسیار ارزشمندی را در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی کسب کرده است که گل سرسبد آنها موفقیت کشتی کشورمان در کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن و در حضور چهره‌های سرشناس کشتی دنیا بود.

وی با اشاره به اهمیت نقش هیئت‌های استانی در موفقیت‌های به دست آمده کشتی کشور در عرصه برون مرزی تاکید کرد: قم مانند استان‌های خوزستان و اردبیل از قطب‌های کشتی فرنگی کشور است و در کشتی آزاد نیز استانی همچون مازندران به خوبی می‌درخشد بنابراین امیدواریم با ادامه تمام تلاش‌هایی که در حال انجام است در دوره‌های بعدی مسابقات برون مرزی افتخارات بیشتری کسب کنیم.

رنگرز موفقیت‌های به دست آمده در کشتی کشور را مرهون تلاش‌ها و کوشش‌های هیئت‌های استانی دانست و بیان داشت: در قم نیز با داشتن چهره ارزشمند و با اخلاقی همچون ‌هادی علیزاده‌پورنیا که در وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی شاهد تلاش‌ها و موفقیت‌های وی بوده‌ام، می‌تواند چندین چهره موفق دیگر را نیز به سطح اول کشتی فرنگی کشور معرفی کند.

وی تصریح کرد: علیزاده از کشتی‌گیران خوب حال حاضر رشته فرنگی است که اگر به همین شکل به کار و فعالیت خود ادامه داده و در قم نیز مورد حمایت جدی قرار بگیرد، قطعاً می‌تواند قم را در المپیک 2016 برزیل صاحب یکی از سهمیه‌های کشورمان کند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول