اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراد محمدی در گفت‌وگو با فارس:

تیم کشتی جویبار برای قهرمانی در لیگ بسته شد

خبرگزاری فارس: مربی مازندرانی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: این تیم برای عنوان قهرمانی بسته شد.

تیم کشتی جویبار برای قهرمانی در لیگ بسته شد

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در فصل جدید این مسابقات به دستور محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه کشتی‌گیران جوان که بیشترشان بومی هستند جذب تیم پرسپولیس جویبار شدند.

وی تصریح کرد: این تیم برای قهرمانی بسته شده و جزو چهار تیم برتر در این رقابت‌ها خواهد بود و در نهایت می‌توانیم قهرمان این دوره شویم.

مربی تیم پرسپولیس جویبار گفت: در کنار چند کشتی‌گیر باتجربه و عنوان‌دار کشور کشتی‌گیران جوان و پدیده استان نیز جذب باشگاه شدند.

محمدی درباره کشتی‌گیران تیمش در این رقابت‌ها اذعان داشت: فرزاد جعفری و عارف محمدزاده در 55 کیلوگرم، سعید احمدی، بهنام احسان‌پور و سید احمد محمدی در 60 کیلوگرم، ابراهیم نصیری و مسعود کمربند در 66 کیلوگرم، مرتضی رضایی، مصطفی حسین‌خانی و حسن طهماسبی در 74 کیلوگرم، علیرضا گودرزی و جمال میرزایی در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی و احمد رسولی در 120 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران تیم پرسپولیس جویبار در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور هستند.

وی افزود: هدایت تیم بر عهده غلامرضا محمدی از مربیان سابق تیم ملی است که به اتفاق حسین نقیبی در کادر فنی باشگاه به عنوان کمک مربی فعالیت خواهیم کرد.

محمدی از حضور دو قهرمان کشتی جهان در کادر فنی این تیم خبر داد و یادآور شد: رضا یزدانی و مهدی حاجی‌زاده به ترتیب به عنوان مدیر فنی و سرپرست باشگاه پرسپولیس جویبار فعالیت می‌کنند.

مربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار افزود: در هفته نخست روز سه شنبه  23 آبان در جویبار میزبان تیم قهرمان سال گذشته ثامن‌الحجج سبزوار هستیم که با حضور پرشور تماشاگران جویباری در سالن در برابر این تیم پیروز خواهیم شد.

وی از حضور تیم‌های خوب و قوی در گروه نخست خبر داد و بیان داشت: از بین پنج تیم در گروه اول چهار تیم از مازندران هستند که رقابتی سخت و فشرده‌ای با هم خواهند داشت.

محمدی ابراز داشت: تیم‌های صدرا زیراب، موسئسه مالی اعتباری مازندران و سایپا تنکابن به عنوان دیگر تیم‌های هم استانی در این گروه هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر پنج تیم در گروه نخست کشتی‌گیران و مربیان بسیار خوبی را جذب کردند اما پرسپولیس جویبار از مدعیان اصلی صعود و قهرمانی این دوره است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول