اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی مازندران:

دیدارهای حساس لیگ کشتی ایران از شبکه 3 زنده پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: بر اساس توافق فدراسیون با صدا و سیما قرار شد هر هفته یک دیدار حساس لیگ برتر کشتی ایران از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش شود.

دیدارهای حساس لیگ کشتی ایران از شبکه 3 زنده پخش می‌شود

علی اصغر ثمربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از 23 آبان آغاز می‌شود و نمایندگان مازندران نیز حریفان خود را شناختند.

وی افزود: در روز 23 آبان چهار دیدار همزمان در شهرهای جویبار، زیراب، بابل و اصفهان برگزار می‌شود که سه نماینده استان میزبان و یک نماینده مهمان و یک نماینده دیگر استان نیز استراحت دارد.

رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: در هفته نخست این رقابت‌ها در گروه اول تیم پرسپولیس جویبار میزبان ثامن‌الحجج (ع) سبزوار است و صدرای زیراب نیز در خانه به دیدار دیگر تیم هم استانی خود موسئسه مالی اعتباری مازندران می‌رود.

ثمربخش گفت: در گروه دوم نیز داماش بابل میزبان اکسیر بروجرد است و گاز مازندران در اصفهان مهمان تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان است.

وی اذعان داشت: در هفته نخست از گروه اول این رقابت‌ها تیم سایپا تنکابن یکی از نمایندگان مازندران استراحت دارد.

رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه بیان داشت: مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور هر هفته روزهای سه شنبه برگزار می‌شود و بر اساس توافق فدراسیون با صدا و سیما قرار شد هر هفته یک  دیدار حساس از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش شود.

ثمربخش درباره سرمربیان تیم‌های کشتی مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور اظهار داشت: غلامرضا محمدی در تیم پرسپولیس جویبار، تقی اکبرنژاد در داماش بابل، عسگری محمدیان در سایپا تنکابن، عباس حاج کناری در صدرا زیراب، مهرنوش شاهرخی در گاز مازندران  و حامد عباس‌پور در موسئسه مالی اعتباری مازندران به عنوان سرمربی هدایت تیم‌های مازندرانی را برعهده دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مسابقات 9 تیم به صورت رفت و برگشت در دو گروه با هم رقابت می‌کنند و به طور حتم با توجه به حضور کشتی‌گیران و مربیان سرشناس در تیم‌های مازندرانی، قهرمانی این دوره از آن یکی از باشگاه‌های مازندران است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول