اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان:

تعاونی‌های برتر الگویی برای رشد اقتصادی اصفهان هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: تعاونی‌های برتر موجود در سطح استان الگویی برای رشد اقتصاد استان در بخش‌های مختلف به شمار می‌روند.

تعاونی‌های برتر الگویی برای رشد اقتصادی اصفهان هستند

گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا تیغ‌ساز ظهر امروز در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان اظهار کرد: توسعه و ترویج تعاونی‌ها در سطح استان از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این اداره است.

وی اضافه کرد: از ابتدای تیر ماه امسال 190 تعاونی در استان اصفهان در سایت جشنواره تعاونی‌های برتر ثبت‌نام کردند و جلسات متعدد کارشناسی با حضور کارشناسان بخش تعاون در زمینه‌های مختلف برگزار شد.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: پس از انجام این مراحل از میان شرکت‌های ثبت‌نام کننده در سایت جشنواره 17 تعاونی در 17 گرایش در سطح استان به عنوان تعاونی‌های برتر انتخاب شدند.

وی با تاکید بر اینکه همچنین یک اتحادیه به عنوان اتحادیه برتر و اتاق تعاون استان نیز به عنوان اتاق تعاون برتر انتخاب شدند، ادامه داد: امسال 19 تعاونی، اتحادیه و اتاق به عنوان برترین‌های فعال استان در این حوزه‌ها در سطح استان وجود دارند.

تیغ‌ساز با بیان اینکه استان اصفهان از تعاونی‌های فعال در بخش‌های مختلف برخوردار است، تاکید کرد: تعاونی‌های برتر استان باید به عنوان الگویی برای سایر شرکت‌های تعاونی‌ موجود در سطح استان باشند.

وی به فعالیت تعاونی‌ها در مباحث اقتصادی از یک سو و مباحث اجتماعی از سوی دیگر اشاره کرد و افزود: تعاونی‌های برتر موجود در سطح استان الگویی برای رشد اقتصاد استان در بخش‌های مختلف به شمار می‌روند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: یکی از ارکان و اساس شکل‌گیری تعاونی‌ها توجه به مباحث اجتماعی موجود در سطح شهر‌ها و مناطق است و شرایط اقتصادی کنونی حاکم بر کشور از شرایط دوران جنگ سخت‌تر است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی راهکاری برای برون‌رفت از ناهنجاری‌های اقتصادی حاکم بر کشور است، اظهار کرد: تعاونی‌ها باید همانند سایر بخش‌ها در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز در سطح کشور پیشتاز و پیشرو باشند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول