اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار خراسان جنوبی خبر داد:

ارائه طرح‌های پژوهشی آبفار خراسان جنوبی در نمایشگاه ملی پژوهش

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: این شرکت با هشت طرح مطالعاتی و تحقیقاتی در دوازدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور حضوری فعال داشت.

ارائه طرح‌های پژوهشی آبفار خراسان جنوبی در نمایشگاه ملی پژوهش
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر بسکابادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور از 22 تا 27 آذرماه سال جاری به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در تهران برگزار شده که شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی در این نمایشگاه با برپایی غرفه حضور فعالی دارد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی چندین طرح پژوهشی و تعدادی طرح‌ تحقیقاتی انجام شده و یا در دست اجراء و طرح‌های ابتکاری و نیز طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی برتر را به نمایش گذاشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: بررسی عناصر سنگین (مس، کادمیم، کبالت و کروم) در آب آشامیدنی روستاهای خراسان جنوبی یکی از طرح‌های شاخص است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
بسکابادی از ارائه طرح‌های بررسی روش‌های مناسب اقتصادی شیرین کردن آب در روستاهای استان، بررسی عوامل موثر بر تخریب الکتروپمپ‌های شناور و ارایه راهکار برای افزایش طول عمر در سیستم پمپاژ در این نمایشگاه خبر داد..
وی تصریح کرد: بررسی امکان‌سنجی سیستم‌های توزیع آب دوگانه، بررسی و تعیین اجزای مختلف سرانه آب در روستاهای استان، بررسی جوانب بهداشتی آب‌های آشامیدنی توزیع شده با تانکر در روستاها، شناسایی عوامل موثر بر آب به حساب نیامده و میزان تاثیر آب بر درآمد آبفار و بررسی میزان رضایتمندی مشترکان روستایی از عملکرد آبفار طرح‌های شاخص دیگر بود که در این نمایشگاه ارائه شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان جنوبی یادآور شد: این شرکت همزمان در هفته پژوهش در نمایشگاه دیگری که در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند از سوی مرکز پژوهش استانداری خراسان جنوبی برگزار شده شرکت کرده و تا 28 آذرماه میزبان مردم است.
بسکابادی افزود: نتایج تحقیقاتی که تاکنون صورت گرفته و طرح‌هایی که در حال عقد قرارداد برای حمایت از نوآوری‌های مرتبط با صنعت هستند نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول