اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار خراسان‌جنوبی:

سرمایه‌گذاری در بخش مهارت‌آموزی سبب صرفه‌جویی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش مهارت‌آموزی و ارتقای دانش کارکنان، عامل بالابردن راندمان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

سرمایه‌گذاری در بخش مهارت‌آموزی سبب صرفه‌جویی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی، علی‌اکبر بسکابادی در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان، مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای را دارای پتانسیل‌های خوبی دانست.
وی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش مهارت‌آموزی و ارتقای دانش کارکنان، ضمن بالا بردن راندمان کارها سبب می‌شود در هزینه‌های دستگاه‌ها صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای صورت پذیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی برگزاری دوره‌های کوتاه مدت 16 ساعته با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای استان در سنوات گذشته برای آبداران روستایی را یادآور شد و افزود: تمامی کسانی که در این دوره‌های کوتاه‌مدت شرکت کرده بودند ضمن تایید مثبت بودن آموزش‌ها در بالابردن دانش و آگاهی، خواستار اجرای دوره‌های تکمیلی مهارتی شده‌اند.
بسکابادی دوره‌های تعمیر و نگهداری پمپ، جوشکاری و برق صنعتی را از پرمخاطب‌ترین دوره‌ها برشمرد و گفت: امید است با انعقاد تفاهمنامه فی‌مابین دو دستگاه، گامی دیگر در راستای ارتقای سطح علمی و مهارتی آبداران که به حق جزو نیروهای پرتلاش شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند، برداریم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی نیز ارتقای دانش مهارتی افراد را از اهداف مجموعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانست و گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای به ‌عنوان مجموعه‌ای آموزشی، متولی آموزش‌های فنی و مهارتی است که این آموزش‌ها سهم بسزایی در اشتغال و توسعه کمی و کیفی کسب و کار در کشور دارد.
حسین خوشایند نیروی انسانی هر سازمان و دستگاه را سرمایه‌های آن مجموعه دانست و از آمادگی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و مراکز تابعه آن با مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در اجرای دوره‌های ارتقای مهارت آبداران خبر داد.
وی شعار "هر ایرانی، یک مهارت" را یادآور شد و افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای استان ضمن ایجاد کارگاه‌های ثابت در مراکز دولتی خود، واحدها و تیم‌های سیاری دارد که متناسب با نیاز و درخواست ارگان‌ها، دستگاه‌ها و مردم هر منطقه، اقدام به ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌های سیار با تجهیزات و امکانات روز بازار و مربیان مجرب، در محل مورد نظر می‌کنند.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول