اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری محقق شده است

اختصاص 29 میلیارد تومان اعتبار به شرکت آبفار خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی از اختصاص مبلغ 29 میلیارد تومان اعتبار در سال‌جاری به این نهاد خبر داد.

اختصاص 29 میلیارد تومان اعتبار به شرکت آبفار خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی‌اکبر بسکابادی صبح امروز در افتتاح پروژه آب‌رسانی به روستاهای جوش و گوند شهرستان نهبندان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی خراسان‌جنوبی همراه بود، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 626 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در غالب این طرح بیش از 11 کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال انجام شده است، تصریح کرد: میزان لوله‌گذاری شبکه توزیع حدود 5 کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی ادامه داد: اجرای 210 مترمکعب مخزن ذخیره آب، 400 متر شبکه برق، دو مورد پست برق، دو مورد خانه پمپ، 96 متر فنس‌کشی تأسیسات، یک باب اتاقک تابلوی برق، 10 مورد علائم مسیر و یک‌ هزار و 300 متر جاده دسترسی برای بهره‌برداری از این پروژه انجام شده است.

بسکابادی افزود: با اجرای پروژه آب‌رسانی به روستا جوش و گوند حدود 200 خانوار در این دو روستا و اهالی روستای جوشند از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مصمم شده تا عملیات آب‌رسانی را به 54 روستای خراسان‌جنوبی انجام دهد، اظهار داشت: با اجرای عملیات آب‌رسانی به این تعداد روستا مشکل آب آشامیدنی سالم 4 هزار خانوار روستایی برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی از اختصاص مبلغ 29 میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف اعتباری به این نهاد در سال‌جاری خبر داد و گفت: سهم نهبندان از این میزان اعتبار مبلغ 3 میلیارد و 900 میلیون تومان است.

بسکابادی ادامه داد: علاوه بر این مقدار اعتبار نیز فرماندار نهبندان مبلغ 600 میلیون تومان از محل طرح توسعه نهبندان به امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اختصاص داده است.

وی از بهره‌برداری دو پروژه آب‌رسانی روستایی در نهبندان طی دهه فجر خبر داد و افزود: این دو پروژه شامل آب‌رسانی به روستای اناران و مجتمع آب‌رسانی برک ـ سیدال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برای این دو طرح اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه شده است.

بسکابادی ادامه داد: با بهره‌برداری از این دو پروژه بیش از 250 خانوار از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول