اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری:

طرح کتابخانه‌کوچک من در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال وبختیاری از اجرای طرح کتابخانه کوچک من در این استان خبر داد.

طرح کتابخانه‌کوچک من در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

پرویز شاهوردی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در هفته کتاب و کتاب خوانی برنامه‌های متعددی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده که بسیار متنوع است و تمامی ابعاد را تحت پوشش قرار داده و در تمام کانون‌های استان برگزار می‌شود.

وی از اجرای طرح کتابخانه کوچک من در هفته‌کتاب و کتاب‌خوانی در استان خبر داد و گفت: این طرح شامل 10 عنوان کتاب در گروهای سنی کودک و نوجوان است و این طرح به صورت نمادین ساخته شده و در خدمت اعضا قرار می‌گیرد.

شاهوردی از برگزاری نمایشگاه کتاب در 20 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفته کتاب خبر داد و گفت: طرح مادران کتاب‌خوان( کودکان موفق) از دیگر طرح‌های مهم است که به صورت جعبه‌های کتاب در خدمت مادران اعضا قرار می‌گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در اواخر آبان ماه ویژه برنامه سلمان هراتی با حضور میهمانان از جمله نویسندگان پر کار در حوزه کودک مانند جواد محقق حضور خواهند داشت.

وی از وجود دویست و 40 هزار جلد کتاب در کانون‌های فرهنگی استان خبر داد و گفت: حدود 16 هزار کودک و نوجوانان عضو کانون از این کتاب‌ها بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول