اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پیکان:

برنامه 90 مانند یک کتاب داستان می‌ماند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برنامه 90 مانند یک کتاب داستان می‌ماند که در هنگام خواندن دوست داری تا آخرش را بخوانی.

برنامه 90 مانند یک کتاب داستان می‌ماند

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برنامه 90 تنها برنامه ورزشی است که من آن را به صورت کامل تا انتها پیگیری می‌کنم و درست مانند یک کتاب داستان می‌ماند.

وی تصریح کرد: برنامه 90 مانند یک کتاب داستان است که زمانی که مشغول خواندنش می‌شوی دوست داری تا آخر این کتاب را بخوانی و من هم اگر این برنامه تا ساعت چهار صبح طول بکشد آن را می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: در این برنامه من قسمت 90 درجه را بیش از سایر قسمت‌های برنامه دوست دارم اما نقدی هم که به این برنامه دارم این است که سر مسائلی که مردم به همه امور آن اتفاق آگاه هستند وقت مردم را تلف نکنند چرا که با طولانی کردن این‌گونه قسمت‌ها مردم خسته می‌شوند.

وی در ادامه به حرکت باشگاه فولاد ‌ماهان در تجلیل از قهرمانان المپیک اشاره کرد و افزود: این کار یک حرکت بسیار بزرگ و فرهنگی است که جای تقدیر و تشکر فراوان از مسئولان این کارخانه و باشگاه دارد.

ویسی تاکید کرد: همین که مسئولان این کارخانه و باشگاه از اصفهان به تهران برای برگزاری این مراسم تجلیل آمدند می‌تواند درس اخلاق و بزرگی را به جامعه ورزش ایران نشان دهد.

وی با اشاره به نقش خانواده در رشد و پرورش جوانان ورزشکار موفق اضافه کرد: تمام ورزشکارانی که اکنون در صحنه‌های مختلف بین‌المللی مقام آورده‌اند درون خانواده‌هایی بزرگ شده‌اند که در آن به ورزش کردن اهمیت زیادی داده می‌شده و به عنوان مثال اگر خانواده‌ای به دنبال مسائل مالی و پول باشد فرزند آنان نیز به همین راه کشیده می‌شود و در واقع باید بگویم همین خانواده‌ها و فرهنگ آنان است که فرهنگ هر جامعه‌ای را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول