اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه‌های عمومی سروآباد:

1900 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی سروآباد هستند

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان سروآباد گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 900 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی این شهرستان هستند.

1900 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی سروآباد هستند

فوزیه صادقیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه 22 هزار و 850 عنوان کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان سروآباد وجود دارد، اظهار کرد: توجه به نیازهای مخاطبان در کتابخانه‌های عمومی با اجرای طرح «کتاب من» مورد توجه این نهاد فرهنگی قرار دارد.

وی به وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان سروآباد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این شهرستان دارای سه کتابخانه عمومی نهادی و یک کتابخانه عمومی مشارکتی با یک‌هزار و 900 عضو فعال است.

مسئول کتابخانه‌های عمومی سروآباد در ادامه با اشاره به نقش مهم کتابخوانی در توسعه فرهنگی، گفت: فرهنگ‌سازی در میان خانواده‌ها نقشی اساسی در ترویج فرهنگ مطالعه دارد.

صاقیانی بر نقش مهم رسانه‌های جمعی در نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد و ادامه داد: رسانه‌ها به واسطه وظیفه مهمی که در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات برعهده دارند می‌توانند این فرهنگ مطلوب را در جامعه و در میان خانواده‌ها ترویج کنند.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از ابزارهای اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار مهم و اثرگذار است.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان سروآباد با اشاره به در پیش بودن بیستمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی در میان اقشار مختلف، برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروآباد و عضوگیری رایگان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان است.

وی اضافه کرد: دعوت از مدارس برای بازدید از کتابخانه‌های عمومی، تبیین ارزش کتاب و کتابخانه در خطبه‌های امامان جمعه شهرها و روستاهای تابعه و تقدیر از اعضا برتر از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی سروآباد در هفته کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول