اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی خبر داد

برپایی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی 19 آبان ماه سال جاری در ارومیه برپا می‌شود.

برپایی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فریدون نوری ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات این هیئت برگزار شد، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در این پیاده‌روی بیش از 200 هزار نفر اعم از زن و مرد، دانشجو و ... شرکت کنند چرا که احتمال رقم خوردن این آمار امیدوارکننده را تجربه ثابت کرده است.

وی استقبال اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان از چنین برنامه‌هایی را قابل توجه توصیف کرد و افزود: این آیین فرهنگی و ورزشی از ساعت هفت صبح با حضور جمع زیادی از مردم ورزش‌دوست آغاز می‌شود به طوری که حداکثر تا ساعت 10 پیش از ظهر این راهپیمایی ادامه پیدا می‌کند.

نوری به توزیع تعرفه برای قرعه‌کشی اشاره کرد و افزود: برای اینکه گروه‌های مختلف جهت شرکت در این برنامه راغب شوند بعد از قرعه‌کشی به شرکت‌کننده‌ها جوایزی اهداء می‌شود بنابراین در 70 نقطه شهر از جمله خیابان عطایی، پایانه مسافربری، جاده بند و .. مستقر شده‌اند تا این تعرفه‌ها را به مردم عرضه کنند.

وی با بیان اینکه برای این مراسم برنامه‌های جانبی متنوع تدارک یافته است، ادامه داد: در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله کونگ‌فو و ... برنامه اجرا می‌کنند و همچنین ستاد دیه استان نیز در محل مناسبی مستقر شده است تا اقدامات مختلفی از جمله جمع‌آوری کمک‌های نقدی، تبلیغ و شناسایی خیران را انجام دهد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه در اختتامیه این مراسم به قید قرعه 400 فقره جایزه به برگزیدگان اهدا می‌شود، ادامه داد: این هدایا با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی تهیه و تدارک شده است لیکن این حرکت مسئولان نیازمند تقدیر است.

وی با بیان اینکه این پیاده‌روی از شبکه پنج استانی و شبکه سه سراسری پخش می‌شود، اظهار داشت: رسانه‌ای کردن این برنامه در ترویج و نهادینه‌سازی ورزش همگانی تاثیر بسیار زیادی دارد بنابراین انتظار می‌رود رسانه‌های جمعی در این ارتباط بیشتر فعالیت کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول