اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان:

پیاده‌روی سهم مهمی در کنترل وزن دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت: ورزش‌های سبک مانند پیاده‌روی سهم بسیار مهمی در کنترل وزن و کاهش چربی در بدن دارد.

پیاده‌روی سهم مهمی در کنترل وزن دارد

رضا رفیع‌زاده امروز در آستانه هفته تربیت‌بدنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: هفته تربیت‌بدنی هر ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه به ویژه جوانان و ورزشکاران با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی تلاش برای توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و همچنین  هدایت و ارشاد جامعه به سوی اجرای ورزش‌های همگانی را از دیگر اهداف برگزاری هفته تربیت‌بدنی برشمرد.

رفیع‌زاده افزود: ورزش و فعالیت فیزیکی در سلامت روح و روان انسان بسیار مؤثر است بنابراین ورزش و فعالیت جسمانی به همراه رژیم غذایی مناسب در پیشگیری از بیماری‌ها و رسیدن به بالاترین سطح سلامتی و بازدهی اقتصادی و اجتماعی نقش دارند.

وی ابراز داشت: ورزش‌های سبک مانند پیاده‌روی سهم بسیار مهمی در کنترل وزن و کاهش چربی در بدن دارد، همچنین فعالیت فیزیکی سبک و منظم از طریق تقویت کارکردهای ایمنی موجب افزایش سطح فعالیت سیستم ایمنی در بدن شده و در پیشگیری از بیماری‌های مزمن موثر است.

رفیع‌زاده عنوان کرد: در سال جاری کوهبنان در هفته تربیت‌بدنی و ورزش میزبان برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوع و جذاب با همکاری فرمانداری، هیئت‌های ورزشی، بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی، شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارات و نهادها در سطح شهرستان در جمع ورزشکاران و ورزش‌دوستان است.

وی تصریح کرد: ورزش یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین اموری است که انسان باید سرلوحه کارهای روزمره خود قرار دهد و نباید به آن کم‌توجهی کرد.

رفیع‌زاده خاطرنشان کرد: هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت مناسبی است تا همشهریان کوهبنانی بتوانند خود را برای سالم‌سازی و ایمنی بدن آماده کنند و اداره ورزش و جوانان از تمام کسانی که بخواهند در این زمینه قدم بردارند با جدیت حمایت می‌کند.

وی ابراز داشت: اداره ورزش و جوانان با همکاری هیئت‌های ورزشی شهرستان کوهبنان مسابقات تنیس روی‌میز، فوتسال چهارجانبه، شطرنج،  والیبال بانوان و آقایان، کاراته، رزمی، دو‌و‌میدانی، طناب‌زنی، بومی و محلی، طناب‌کشی بانوان و آقایان، پیاده‌روی همگانی، هفت‌سنگ و ... را برگزار می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان بیان کرد: در بخش فرهنگی نیز در این هفته آیین غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، دیدار با امام جمعه، فرماندار و خانواده‌های شهدای ورزشکار و ... را برگزار می‌کنیم که در این زمینه از تمام مسئولان شهرستان درخواست همکاری و حمایت همه‌جانبه را داریم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول