اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری همایش پیاده‌روی در آبیک؛ روز جمعه 28 مهر ماه‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌وری در روز جمعه 28 مهر ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش پیاده‌روی در آبیک؛ روز جمعه 28 مهر ماه‌

مهدی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: مسیر حرکت پیاده‌روی از اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک به سمت شمال شهر آبیک و جاده سلامت خواهد بود.

وی اضافه کرد: در پایان این همایش به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی مسابقات چهار جانبه هندبال، فوتبال، اسکیت و رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

صالحی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در هفته تربیت‌بدنی در شهرستان آبیک داریم، تصریح کرد: هفته تربیت‌بدنی مناسبت خوبی است که ورزش را در بین جوانان گسترش داده و زمینه‌های گرایش جوانان به ورزش را افزایش دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: ورزش جدای از اینکه سلامت جسمی انسان را در پی دارد در زمینه‌ سلامت روحی انسان نیز تأثیرگذار است که باید توجه ویژه‌ای به توسعه آن در جامعه کرد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول