اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 آبان ماه امسال

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: ‌19 آبان ماه امسال همایش بزرگ پیاده‌روی‌ خانودگی در ارومیه برگزار و به صورت زنده از شبکه سه و استانی پخش می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ارومیه برگزار می‌شود

فریدون نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه مسیر پیاده‌روی سه و نیم کیلومتر است، اظهار داشت: مسیرهای پیاده‌روی شامل فلکه مولوی، پل نبوت و بوستان ائللر باغی ارومیه است و از همه خانواده‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در این مراسم دعوت می‌شود.

وی با اشاره به عملکردهای هیئت ورزش‌های همگانی در سال جاری افزود: تکمیل هیئت رئیسه همگانی استان، تشکیل هیئت در 18 شهرستان و سازماندهی آنها، تشکیل کارگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی و اشاعه فرهنگ و توسعه ورزش همگانی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی است.

نوری تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مربی‌گری در استان و معرفی افراد واجد شرایط برای دوره‌های کشوری، برگزاری مسابقات شهرستانی، باشگاهی و شمال‌غرب و انتخاب و شناسایی افراد و تیم‌های برتر برای شرکت در مسابقات کشوری از دیگر برنامه‌های هیئت است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری جشنواره‌ بومی و محلی با حضور هشت استان در ارومیه، برگزاری جشنواره فریزبی، بادبادک‌ها و کودکان به صورت استانی و اعزام تیم‌های منتخب رشته‌های مختلف برای مسابقات کشوری از عملکردهای هیئت ورزش‌های همگانی استان است.

وی با بیان اینکه با هیئت ورزش‌های همگانی با هیئت‌های دیگر تعامل و همکاری نزدیک دارد، تصریح کرد: هیئت ورزش‌های همگانی با هیئت‌های دیگر در زمینه استعدادیابی و قهرمانی و معرفی افراد برتر همکاری نزدیک دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی و همایش‌های علمی و ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی و ترویج فرهنگ سلامت، خاطرنشان کرد: به این منظور دو کارگاه با حضور مدرسان و اساتید حرفه‌ای در طول سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول