اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش

همایش پیاده‌روی باغملک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران باغملک از برگزاری همایش پیاده روی خانواده‌های شاهد و ایثارگر (جانبازان و آزادگان تحت پوشش) باغملک خبر داد.

همایش پیاده‌روی باغملک برگزار می‌شود

فیروز زنگنه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار داشت: این همایش از ساعت 8 صبح روز جمعه 28 مهرماه با حضور خانواده‌های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش پیاده روی خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای نخستین بار است که در سطح منطقه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان مسیر سه کیلومتری بنیاد شهید و امورایثارگران تا گلزار شهدای شهر را پیاده‌روی می‌کنند.

زنگنه ادامه داد:  شرکت کنندگان در همایش پیاده‌روی خانواده‌های شاهد و ایثارگر با اجتماع در مقابل بنیاد شهید باغملک پیاده روی را آغاز می‌کنند و پس از گذشتن از خیابان‌های شهید رجایی و فرهنگ، میدان امام و خیابان شهید بهشتی به زیارت شهدای گلگون کفن دفاع مقدس شهر باغملک خواهند رفت.

برادر شهید پیرعلی زنگنه هدف برگزاری این همایش را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فرهنگ سازی ورزش‌های همگانی عنوان کرد و گفت: یکی از وظایف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین احاد جامعه است که این حرکت می‌تواند ما را در این راه یاری کند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران باغملک درباره جوایز اهدایی به شرکت کنندگان همایش پیاده روی خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز گفت: از بین کسانی که در این همایش شرکت خواهند کرد به قید قرعه به 80 نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی کمک هزینه سفرهای زیارتی را یکی از این جوایز عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه سال 91 از سوی ولی امر مسلمین جهان به نام  سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری شده است لذا سعی کردیم جوایز دیگری که برای اهدا به شرکت کنندگان در همایش پیاده روی خانواده های شاهد و ایثارگر سعی در نظر گرفته شده است از اجناس ایرانی باشد.

زنگنه گوشی‌های تلفن همراه ایرانی و دوچرخه های تولید داخل را از دیگر از جوایز همایش پیاده روی خانواده‌های شاهد و ایثارگر اعلام کرد و گفت: این اقدام در راستای حمایت از تولیدات ایرانی و تشویق به استفاده از کالاهای داخلی انجام شده است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول