اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

همایش بزرگ پیاده‌روی در ایلام برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ پیاده‌روی صبح امروز در محل بوستان تفریحی چغاسبز ایلام برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام صبح امروز در حاشیه این همایش بزرگ اظهار داشت: در این همایش بزرگ پیاده‌روی شماری از خانواده‌های ایلامی و ورزش‌دوست شرکت کردند.

فرزاد فتاحی افزود: این همایش به منظور توسعه ورزش همگانی در بین خانواده‌های ایلامی برگزار شده که با استقبال گرم و پرشور آنان مواجه شده است.

وی ادامه داد:‌ این استقبال و پرشور گرم مردم و خانواده‌های ورزشکار و ورزش‌دوست ایلامی زمینه افزایش فعالیت‌های ورزشی را در استان ایلام فراهم کرده که مسئولان ورزش استان به این مهم اذعان داشته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: توسعه ورزش استان در همه بخش‌های همگانی، قهرمانی و توسعه سرانه‌های فضای ورزشی یکی از اولویت‌های مهم اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام است.

فتاحی تصریح کرد:‌ برای تحقق این برنامه از سوی کارشناسان و مدیران این دستگاه اجرایی طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی تدوین شده که به مرور در طول سال جاری در استان ایلام اجرای خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: برپایی همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی نیز یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های این دستگاه اجرایی بوده که تا پایان سال نیز نظیر چنین همایش‌هایی در استان ایلام برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 20 هزار ورزشکار سازمان یافته در هیئت‌های مختلف ورزشی عضویت داشته و به فعالیت‌های ورزشی مشغول هستند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول