اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 10 هزار شهروند صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور 10 هزار شهروند در جنوب تهران برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با هفته تربیت ‌بدنی همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور 10 هزار نفر از شهروندان جنوب تهران برگزار می‌شود.

این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ساعت هشت صبح روز جمعه مورخ 28 مهر ماه از محل مقبره شهدای افسریه آغاز می‌شود و تا بوستان فجر مسعودیه ادامه خواهد داشت.

در پایان این مراسم نیز به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی شامل تردمیل، دوچرخه و ... اهدا می‌شود.

محمد حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن اعلام این خبر در بیان اهمیت ورزش گفت: در بینش اسلامی بدن انسان هدیه‌ای الهی است که بر اساس حسن کرامت آفریده شده است و تربیت و تقویت و آمادگی آن مورد توجه است و در صورتی که با ذکر و یاد خدا همراه باشد عین عبادت است.

وی افزود: در اسلام قوی زیستن، با نشاط بودن و برخوردار شدن از سلامتی تن به مومنان توصیه شده است و از این رو تربیت بدنی باید جزیی از برنامه زندگی و بخشی از آموزش و پرورش هر مسلمان قرار گیرد.

مسئول اداره تربیت ‌بدنی شهرداری منطقه 15 عنوان کرد: اداره تربیت بدنی حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با هدف حفظ سلامت، تقویت قوای جسمی، ترویج فرهنگ ورزش و تفریحات سالم و ایجاد شور و نشاط بین شهروندان منطقه برنامه‌های مختلفی را طراحی نموده که همزمان با هفته تربیت بدنی (26 مهر تا اول آبان ماه) در سطح محلات بیست‌گانه منطقه اجرا می‌کند.

حیدری در پایان تصریح کرد: در این راستا مسابقات مختلف ورزشی شامل پرتاب دارت، طناب‌زنی، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی، فوتبال دستی ،تنیس روی میز، تکواندو و همچنین همایش‌های تندرستی، دوی همگانی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی خانوادگی و کارگاه‌های آموزشی اصول و مبانی پیاده‌روی و مسابقه چهارجانبه بسکتبال و ... در بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی سطح محلات منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول