اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه ولایت

همایش پیاده‌روی خانوادگی در هفتکل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت ایام دهه ولایت خبر داد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در هفتکل برگزار می‌شود

علی‌اصغر نری‌موسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: این همایش یازدهمین دوره از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی است که از سوی اداره ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش صبح روز جمعه 12 آبان ماه 1391 از ساعت 7 صبح از دومین چاه نفت خاورمیانه در پارک نفت هفتکل واقع در جنب میدان انقلاب و روبه‌روی نیروی انتظامی آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی پس از طی دو کیلومتر، بر مزار هفت لاله خونین بال و شهید گمنام شهر واقع در تپه‌های نورالشهدا حضور می‌یابند و به مقام شامخ این شهیدان والامقام و گرانقدر ادای احترام می‌کنند و یادشان را گرامی می‌دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل دلیل انتخاب این مسیر را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: جوایزی را که برای اهدا به شرکت کنندگان انتخاب شده، به یاد و تعداد این پرستوهای مهاجر هر کدام شامل هفت قلم است.

نری موسی اضافه کرد: برای تشویق شرکت کنندگان به حضور در ورزش‌های همگانی 49 جایزه در نظر گرفته شده است که هفت جایزه 2 میلیون ریالی از جمله آنهاست.

وی در خصوص دیگر جوایز همایش پیاده‌روی خانوادگی گفت: از 49 جایزه در نظر گرفته شده هفت جایزه یک میلیون ریالی و هفت جایزه نیز 700 هزار ریالی است.

به گفته این مقام مسئول، 28 جایزه باقی مانده 500 هزار ریالی، 300 هزار ریالی، 200 هزار ریالی و 100 هزار ریالی هستند که از هر کدام به هفت نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل با اشاره به اینکه این دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی است که در سال 1391 برگزار می‌شود، افزود: نخستین همایش 18 فروردین به استقبال از اجلاسیه سرداران، امیران و 253 شهید شهرستان هفتکل با حضور گسترده مردم ورزش دوست برگزار شد.

نری‌موسی افزود: به منظور اعتراض به ساخت فیلم موهن آمریکایی اسراییلی و اهانت به پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) همایش پیاده‌روی خانوادگی هفتکل با شعار «محمد رسول الله» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول