اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم استقبال

پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در راور پایین است

خبرگزاری فارس: فرماندار راور عدم استقبال کافی و انصراف میزان آورده برخی متقاضیان را از دلایل اصلی درصد پایین‌ پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در راور بیان کرد.

پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در راور پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمد‌رضا شریفی ظهر امروز در جلسه ستاد تامین مسکن راور به مهم‌ترین اقدامات دولت در بخش‌های جاده سازی‌، ساخت مدارس و بیمارستان‌ها و ‌تحول ‌در بخش مسکن اشاره کرد و پرداخت وام‌های مسکن، اجرای طرح مسکن مهر را از برکات دولت نهم و دهم دانست.

وی میزان درصد پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در راور با میزان اعتبار اخذ شده توسط سه تعاونی با 218 واحد مسکونی را بالغ بر 80 درصد مطرح کرد.

شریفی اظهار داشت: هم اکنون تسهیلات لازم در مورد تاسیسات واحدهای مسکونی مهر در راور از جمله انشعاب آب، گاز، برق و تلفن صورت گرفته و در نخستین فرصت نسبت به رفع نواقص احتمالی‌ اقدام می‌شود.

فرماندار راور عدم استقبال کافی و انصراف میزان آورده برخی متقاضیان را از دلایل اصلی رکود و درصد پایین میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در راور بیان کرد و افزود: با تمام توان در حال پیگیری امورات مربوط به مسکن مهر هستیم تا بتوانیم در نخستین فرصت نسبت به واگذاری واحدهای فوق اقدام کنیم.

وی ‌با تاکید بر برگزاری مجمع توسط تعاونی‌ها و تمدید اساسنامه شرکت‌ها خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان شد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول