اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

پروژه‌های عمرانی پس از بهره‌برداری با مشکل مواجه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد گفت: متاسفانه به دلیل عدم مطالعات جامع در پروژه‌های عمرانی، شاهد بروز برخی مشکلات پس از بهره‌برداری پروژه‌ها هستیم.

پروژه‌های عمرانی پس از بهره‌برداری با مشکل مواجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از ضروریات توسعه صنعت و کشاورزی، توسعه زیرساخت‌ها و به ویژه برق است، افزود: متاسفانه به دلیل عدم مطالعات جامع در پروژه‌های عمرانی، شاهد بروز برخی مشکلات پس از بهره‌برداری پروژه‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: برای نمونه همچنان سرنوشت خطوط برق سد وحدت کردکندی پس از سال‌ها بلاتکلیف مانده است و با وجود برگزاری جلسات متعدد، به نتیجه مطلوب دست نیافته‌ایم و برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها از انجام تعهدات خود به دلایل واهی و از جمله نبود اعتبار لازم خودداری می‌کنند.

فرماندار بستان‌آباد گفت: در نظر داریم با حل مشکل برق، شهرک صنعتی شماره 2 بستان‌آباد را در دهه فجر افتتاح کنیم و با تعامل سه‌جانبه میان شرکت شهرک‌های صنعتی، برق منطقه‌ای و توزیع برق در این زمینه تحولی اساسی ایجاد خواهد شد.

الیاس گل‌محمدزاده همچنین از نیاز شهرک صنعتی عالی‌نسب به 87 مگاوات برق برای توسعه واحدهای صنعتی خود خبر داد و گفت: هم‌اکنون در فاز اول، نیاز ضروری به 20 مگا وات برق در این شهرک احساس می‌شود و امیدواریم با انعقاد قرارداد میان شرکت شهرک‌های صنعتی و برق منطقه‌ای، مشکل واحدهای تولیدی این شهرک برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از عدم توجه شرکت‌های برق به تقسیمات کشوری گفت: برخی از کارخانجات و واحدهای تولیدی که در حوزه استحفاظی شهرستان بستان‌آباد فعالیت می‌کنند، از شرکت توزیع برق منطقه‌ای خدمات دریافت می‌نمایند که این امر در بسیاری موارد موجب ناهماهنگی می‌شود و باید مقامات استانی در این زمینه همکاری لازم را صورت دهند. 

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول