اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

بازدید شهردار قرچک از پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: شهردار قرچک و هیئت همراه از پروژه‌های عمرانی‌، خدماتی قرچک بازدید کردند.

بازدید شهردار قرچک از پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عبدالعلی قاسم‌پور ساعتی پیش به ‌همراه شهردار منطقه یک، معاون و تعدادی از مسئولان این منطقه از پیشرفت پروژه‌های درحال احداث مانند دیوار چینی، کف‌سازی رودخانه لات آجی و ساخت ایستگاه جدید آتش‌نشانی بازدید کرد.

قاسم‌پور در ادامه در جهت پیشبرد این پروژه‌ها رهنمودهایی را عنوان کرد.

همچنین شهردار قرچک از احداث پارک‌های محله‌ای و روکش آسفالت معابر نیز دیدن کرد و بر بهره‌برداری رسیدن سریع‌تر این پروژه‌ها تاکید کردند.

شهردار قرچک در پایان از زحمات شهردار، معاون و کلیه مسئولان واحدهای شهرداری منطقه یک قرچک و همه افرادی که در به ثمر نشستن این پروژه‌ها نقش داشته‌اند، تشکر و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال هیچ پروژه نیمه کاره‌ای وجود نداشته باشد.

اعلام انزجار مردم قرچک از اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص)

شهردار، معاونان و جمعی از کارکنان شهرداری قرچک در همراهی با امام جمعه و مردم شهید پرور قرچک، اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کردند.

در این مراسم که با راهپیمایی از جلوی مصلای مسجد جامع تا جلوی اداره آموزش و پرورش قرچک همراه بود، راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر توطئه آمریکا و اسرائیل را در این حرکت سخیف آشکار کردند و از این حرکت مذبوحانه اعلام انزجار کردند.

در پایان حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهر قرچک طی سخنانی از حاضران به خاطر اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای لبیک گفتند تشکر کرد و پس از آن نیز با قرائت قطعنامه‌ای مراسم به اتمام رسید.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول