اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

موانع پیشرفت پروژه‌های عمرانی رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قم با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های مختلف سطح شهر مقدس قم گفت: در این بازدید‌ها موانع پیشرفت پروژه‌های عمرانی مورد بررسی قرار می‌گرفت.

موانع پیشرفت پروژه‌های عمرانی رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کوشا زارعی در حاشیه بازدید خود از مناطق مختلف شهر اظهار کرد: در بازدیدهای به عمل آمده مناطق مختلف شهر و پروژه‌های تأثیرگذار در پیشرفت شهر مقدس قم مورد بررسی قرار گرفت تا موانع پیشرفت این طرح‌ها شناسایی شده و در راستای رفع آن مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه موانع پیشرفت طرح‌ها برای بررسی بیشتر به شورای معاونین استاندار و سمع و نظر استاندار قم خواهد رسید خاطر نشان کرد: این بازدید‌ها زمینه‌ساز حضور شخص استاندار در سطح شهر و بررسی طرح‌های شهری از نزدیک است، البته باید توجه داشت که در بازدیدهای امروز از مناطق دو و چهار شهر مقدس قم بازدید به عمل آمده است.

فرماندار قم با اشاره به برگزاری جلسه جمع‌بندی در فرمانداری شهرستان قم اعلام کرد: در پایان این بازدید‌ها جلسه‌ای به منظور جمع‌بندی مشکلات و موضوعات مطرح شده با حضور مدیران استان و مسئولان دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد که طرح‌هایی از جمله کارگاه ساخت پل جمهوری، زیرگذر یادگار امام، فاز نخست بهسازی بستر رودخانه و بیمارستان امام رضا علیه‌السلام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کشتارگاه صنعتی شهرداری قم، بیمارستان امام رضا علیه السلام، بهسازی بستر رودخانه، پل جمهوری، ورزشگاه شهدای نیروگاه، ایستگاه آتش‌نشانی منطقه دو، بلوار بنی فضل، آسفالت خیابان 30 متری جوادالائمه، احداث زیرگذر یادگار امام، اجرای سوله بحران، مجتمع فرهنگی نور، بوستان گل‌ها، مدرسه راهنمایی شیخ‌آباد و خانه دانش از جمله طرح‌هایی هستند که امروز مورد بازدید فرماندار قرار گرفت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول