حمید شجاع امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما پرداخت ارزیابیها را در بخش درمان به نمایندگیها و شرکتهای زیر پوششمان واگذار کردیم و بیش از هشت شرکت خدمات بیمهای برای این امر انتخاب شده است.
وی بیان داشت: انتظار میرود سایر اختیارات نیز به تدریج در رشتههای مختلف به بخش خصوصی واگذار شود، ولی آنچه مهم به نظر میرسد توجه به امر آموزش است که نباید هیچ یک از نمایندگیها و شرکتهای خود را بینیاز از آموزش ببینند.
مدیر شرکت بیمه ایران استان اردبیل ادامه داد: ما آماده برگزاری کلاسهای آموزشی با توجه به نظر سنجیها هستیم و در این زمینه آمادگی داریم تا درخواست نمایندگیها و شرکتهای مختلف را برای آموزش کارکنان برآورده سازیم.
شجاع یادآور شد: در بخش گسترش شبکههای فروش علیرغم برخی محدودیتها با تمام توان ورود پیدا کردیم و چندین مورد درخواست تغییر شرکت و نمایندگی از سایر شرکتهای بیمهای را به بیمه ایران شاهد هستیم
مدیر بیمه ایران استان اردبیل اعتماد و اطمینان مردم ایران به بیمه با سابقه ایران را بزرگترین مزیت و حسن اعلام کرد و گفت: در این زمینه تمام زیرساختها در حال انجام است تا ما بتوانیم در یک برند مشهور خدماتی متنوعتر عرضه کنیم.
وی به ویژگیهای بیمه ایران در تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات متنوع بیمهای اشاره کرد و ابراز داشت: انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل یکی از انجمنهای فعال کشور است که توانسته در سالهای اخیر بهترین و کارآمدترین فعالیتها را انجام دهد.
این مسئول ادامه داد: ما در زلزله آذربایجان نیز به عنوان اولین انجمن، پیشگام شده و به آسیبدیدگان خدماتی ارائه کردیم که امیدواریم با تلاش هیئت مدیره انجمن صنفی بتوانیم این خدمات را گستردهتر کنیم.
مدیر بیمه ایران استان اردبیل در پایان سخنان خود خطاب به نمایندگیها و شرکتها و شبکههای فروش اذعان داشت: آنچه در این امر مد نظر ماست تقویت مبانی کیفی ارائه خدمات بیمهای است که باید در تمام رشتهها این خدمات انجام شود.
انتهای پیام/ن20/پ3003