اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران خبر داد

اختصاص بیمه‌های تامین اجتماعی برای بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران گفت: برای بخش کشاورزی نیز اخیراً بیمه‌های خوبی در نظر گرفته شده است که امیدوارم در مازندران بتوانیم کمک خوبی به بخش تولیدات و اشتغال کشاورزی شود.

اختصاص بیمه‌های تامین اجتماعی برای بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سیدمحمد نجفی مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بعدازظهر امروز پس از برگزاری جلسات رسیدگی به مشکلات مردمی و کارفرمایان به‌صورت چهره به چهره در شعبه تامین اجتماعی شهرستان تنکابن در گفت‌گو با خبرنگار فارس تاکید کرد: حدود 50 درصد جمعیت جامعه ایرانی زیر پوشش و شامل خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند.

برای بخش کشاورزی بیمه‌های خوبی درنظر گرفته شد

وی افزود: از جمله اقدامات ما اخذ مطالبات بویژه از دولت بود که در این راستا موفق به اخذ آنها شدیم و شرکت‌ها و املاک بسیار خوبی را تملک کردیم و بدهی‌های سازمان را نیز پرداخت کردیم.

نجفی تاکید کرد: در بخش فعالیت‌هایی که سازمان تامین اجتماعی صورت می‌داد وزارت دارایی بر اساس ضوابط از آن‌ها مالیات اخذ می‌کرد که با تلاشی که صورت پذیرفته این مالیات‌ها حذف شدند که کمک بسیار خوبی برای سازمان در تمرکز بر ارائه خدمات بهتر و بیشتر بوده است.

وی بیان داشت: سال‌های گذشته با مساعدت دولت و مجلس و تصویب قوانین مورد نیاز ضریب پوشش بیمه‌ای به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که این طرح‌ها مشمول بیمه‌های یارانه‌ای (سوبسیدی) شدند و برای بخش کشاورزی نیز اخیراً بیمه‌های خوبی در نظر گرفته شده است که امیدوارم در استان بتوانیم به کمک آنها و خدماتی که در این راستا ارائه می‌کنیم کمک خوبی به بخش تولیدات و اشتغال کشاروزی شود.

با مبالغ ناچیز می‌توان مشمول خدمات بیمه‌ای شد

نجفی با اظهار این مطلب که با مبالغ ناچیز بخشی از افراد جامعه می‌توانند مشمول خدمات بیمه‌ای شوند، افزود: بخشی از جمعیت بخش خصوصی بویژه تجار این فرصت ویژه را جدی نگرفته‌اند که به‌نظر بنده می‌تواند فرصت خوبی برای این بخش از جامعه در بهره‌مندی از خدمات خوب تأمین اجتماعی باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: رویکرد به خدمات سازمان روندی رو به رشد داشته است.

وی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی برای حل مشکل بدهی حق بیمه طرح بخشودگی جرایم سال 90 را برای کارفرمایان درنظر گرفته است و این کارفرمایان می‌توانند از مدت زمان آن تا پایان آذرماه 91 از این بخشودگی بهره‌مند شوند.

تلاش کردیم هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود

حسینعلی نیکان رئیس اداره تامین اجتماعی تنکابن نیز با بیان این نکته که با حمایت مسئولان سازمان بحث بخشدگی جرایم کارفرمایان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تمام تلاش ما در این راستا با به سرانجام رسیدن پرونده‌ها برای این منظور است تا واحدهای مذکور به تولید ادامه دهند و فرصت‌های شغلی کارگران آن حفظ شود.

وی افزود: دریافت حق بیمه از کارفرمایان جزء حق و حقوق قانونی سازمان برای تداوم ارائه خدمات به زیر پوشش‌های تامین اجتماعی است و اگر این پیگیری مطالبات صورت نپذیرد سازمان نخواهد توانست به ادامه خدمت بپردازد.

نیکان تاکید کرد: ما برای حل مشکلات با مدیران حدود 20 جلسه پیگیری داشتیم و تلاش کردیم به حل مشکلات بپردازیم اما سازمان با تعاملی که با کارفرمایان به‌خرج داد تلاش کردیم هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود و در حال حاضر نیز با نظر مساعد مدیران سازمان بحث حل مشکلات معوقات و جرایم با طرح تهاتری قابل حل هستند که انتظار داریم کارفرمایان از این فرصت ویژه بهره‌گیری کنند.

انتهای پیام/ی10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول