اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل:

فعالیت 80 شبکه فروش بیمه‌نامه در اردبیل‌/سهم بیمه ایران 80 درصد

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل گفت: 80 شبکه حقیقی کار فروش بیمه‌نامه‌های بیمه‌ ایران را در استان اردبیل بر عهده دارند.

فعالیت 80 شبکه فروش بیمه‌نامه در اردبیل‌/سهم بیمه ایران 80 درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهزار سالمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی بیمه ایران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش و همت مدیریت بیمه استان اردبیل انجمن صنفی تعامل مثبت و سازنده‌ای را با نمایندگی‌ها و شرکت‌ها و شبکه‌های فروش داشته و سعی می‌کرد در رفع مشکلات آنها دوشادوش سایر نهادها اقدامی مثبت و سازنده انجام دهد.

وی با اشاره به اهمیت بیمه و جایگاه 77 ساله بیمه ایران به عنوان یک برند و نشان برتر خاطرنشان کرد: 77 سال فعالیت بیمه ایران نشانگر مشتری‌مداری و اعتماد مردم ایران به این مجموعه است که سبب شده در سایه آن شایسته‌ترین تدبیر‌ها به کارگیری شود تا بیش از گذشته بتوانیم رضایت مشتریان را فراهم آوریم.

دبیر انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل یادآور شد: ما هم اکنون پنج شبکه فروش نمایندگی حقوقی داریم که خود اینها نیز دفاتر فرعی دارند که درفروش بیمه‌نامه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

سالمی گفت:‌ در مجموع در سطح استان اردبیل بیش از 20 شبکه فروش فعالیتی مستمر و مطلوب دارند که در فروش و صدور بیمه‌نامه‌های متنوع یاریگر شرکت بیمه ایران در استان اردبیل هستند که یکی از شرکت‌های کار‌آمد و با نگاه ویژه به جلب رضایت مردم است.

این مسئول از ارائه خدمات بیمه‌ای نظیر شخص ثالث، بدنه، صدور بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی،‌ بیمه‌نامه مسئولیت کار‌فرمایی ساختمان، پزشکان، اموال و اشخاص و ... اشاره کرد و ادامه داد: اینکه بیمه ایران در تمام این حوزه‌ها فعالیتی مطلوب و رو به جلو دارد جایگاه مطلوب بیمه ایران است که توانسته است خدماتی مطلوب و شایسته را ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل در پایان سخنان خود بیان داشت:‌ ما در حال حاضر 80 درصد کل سهم بازار و پرتفوی بیمه‌ای کشور را عهده‌دار هستیم به طوری که شرکت بیمه ایران توانسته است پیشروتر از سایر شرکت‌های بیمه‌ای در ارائه خدمات نوین و مطلوب موفق عمل کرده و سهم خود را به شایستگی ادا کند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول