اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل:

80 درصد پرتفوی بیمه‌ای اردبیل مربوط به بیمه ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل گفت: 80 درصد پرتفوی بیمه‌های استان اردبیل مربوط به بیمه ایران است.

80 درصد پرتفوی بیمه‌ای اردبیل مربوط به بیمه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ جهانگیرزاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه ایران و در تجلیل از نمایندگی‌ها و شرکت‌های خدمات بیمه‌ای در اردبیل اظهار داشت: شرکت خدمات امید مشاور اردبیل از بین 29 هزار نمایندگی شرکت بیمه ایران رتبه اول را به دست آورده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه در تمام برهه‌ها اعم از جنگ و تحریم و توسعه و صلح همراه صنعتگران و تولید کنندگان هستند، افزود: شرکت‌های بیمه به عنوان بهترین مشاغل در حوزه اقتصادی و پشتیبانی شرکت‌های تولیدی سعی می‌کنند خدمات ارزنده‌ای را به مخاطبان خود ارائه کنند.

رئیس انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل از رشد 100 درصدی ضریب توسعه و گستردگی نمایندگی‌های شرکت بیمه ایران در استان اردبیل خبر داد و گفت: در سال گذشته 50 شرکت نمایندگی در سطح استان داشتیم که این تعداد در حال حاضر به 100 نمایندگی رسیده است.

این مسئول ادامه داد: آهنگ رشد و توسعه بیمه ایران آهنگ رو به جلو و فزاینده است که انتظار می‌رود بیش از هر زمان دیگر شرکت بیمه ایران بتواند اهداف خود را محقق کند.

جهانگیرزاده بیان داشت: بیمه ایران در این اوضاع اقتصادی توانسته شایسته و مطلوب از تولید کنندگان اقتصادی و صنعتی حمایت کند تا زمینه آسودگی و آرامش تولید بیش از هر زمان دیگر فراهم آید.

وی با اعلام اینکه خدمات گسترده صنعت بیمه در استان اردبیل قابل اغماض و کنار گذاشتن نیست، افزود: شرکت‌های بیمه سعی می‌کنند با اعتمادآفرینی و ایجاد فرصت‌های بهتر در جذب رضایت مردم بیش از گذشته به اهداف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بیمه کمک کنند.

رئیس انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل بیان داشت: شرکت بیمه ایران در این استان از واحدها و کارخانه‌های تولیدی در عرصه‌ها و برهه‌های خاص حمایت می‌کند به طوری که در یک سال گذشته به دنبال آتش‌سوزی کارخانه مشکین‌فوم سبلان 700 میلیون تومان خسارت را پرداخت کرد.

وی ادامه داد: اگر این پرداخت صورت نمی‌گرفت 80 نفر از کارگران این کارخانه تولیدی به ورطه فراموشی سپرده می‌شدند و یا زمینه اخراج آنها فراهم می‌شد.

جهانگیرزاده از پرداخت 5 میلیارد تومان خسارت در سال جاری به یکی از کارخانه‌های بزرگ استان خبر داد و گفت: ما در قالب نمایندگی امید مشاور سعی می‌کنیم در این عرصه فرصت خدمت بیشتر را داشته باشیم.

رئیس انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل از بیمه به عنوان مطمئن‌ترین ابزار در پشتیبانی از تولید و کاهش ریسک خبر داد و افزود: بیش از هر زمان دیگر شرکت‌های بیمه به ویژه بیمه ایران تلاش می‌کنند ضمن کسب رضایت مردم خدمات مطلوبی را به مخاطبان عرضه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم از سه کارمند نمونه اکبر آذین، شهروز صادضی و مهدی حداد اسکویی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

همچنین از بین شرکت‌های خدمات بیمه‌ای نیز ناصر جهانگیرزاده به نمایندگی از شرکت خدمات بیمه‌ای امید مشاور منتخب و برگزیده معرفی شد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول