اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان:

نهادینه شدن فرهنگ بسیج جامعه جهانی را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان گفت: نهادینه شدن تفکر و فرهنگ بسیجی جامعه جهانی را در مقابله زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه و مستکبران جهانخوار بیمه می‌کند.

نهادینه شدن فرهنگ بسیج جامعه جهانی را بیمه می‌کند

حسین مقدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان با اشاره به حضور گسترده مردم شیعه و سنی به ویژه دانش‌آموزان مرزنشین درمیان در راهپیمایی روز 13 آبان اظهار کرد: جوانان غیور و مومن ایران اسلامی با الهام گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت هم‌کلاسی‌های خود در هشت سال دفاع مقدس در میادین علمی نیز گوی سبقت از جهانیان ربوده‌اند.

وی با بیان اینکه جوانان بسیجی ابهت پوشالی استکبار را درهم شکسته و زمینه‌ساز بیداری جهان شده‌اند، ادامه داد: علت دشمنی نظام سلطه با مردم ایران به واسطه صدور تفکر انقلابی و اسلام ناب به کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان از برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی در طول هفته بسیج دانش‌آموزی توسطه حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ابوذر غفاری شهرستان خبر داد و افزود: حسن‌الختام این برنامه‌ها اعزام 270 دانش‌آموز دختر و فرهنگی شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب درس آمادگی دفاعی بود.

مقدادی، اضافه کرد: دانش‌آموزان در این سفر شش روزه از مناطق عملیاتی خرمشهر، اروندرود،‌ هویزه، شلمچه،‌ دهلاویه و طلائیه بازدید می‌کنند.

وی، بصیرت را لازمه دانش‌آموزان بسیجی در برخورد با عناصر ضد فرهنگی و تبیین اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی دانست و عنوان کرد: مدیریت در هزینه‌ها، ‌توجه به ارتقای کمیت و کیفیت تولید و عمل به منویات مقام عظمای ولایت باید مد نظر قرار گیرد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان، اظهار کرد: امروز در مسیر اقتصاد مقاومتی راهی جز عمل به قرآن نداریم و باید به راه‌هایی که در قرآن آمده است از جمله صرفه‌جویی، عدم ظلم کردن، عدم اشراف‌گری و رفاه‌طلبی عمل کنیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول