اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نخست لیگ فوتسال قم/

علم و ادب مقابل بیمه کارآفرین متوقف شد

خبرگزاری فارس: نخستین هفته فصل جدید رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم با توقف علم و ادب و جشنواره گل دو مدعی قهرمانی برابر حریفان به پایان رسید.

علم و ادب مقابل بیمه کارآفرین متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تمام بازی‌های هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و در آن تیم علم و ادب یکی از مدعیان قهرمانی در دیداری حساس به مصاف تیم بیمه کارآفرین رفت و در پایان با تساوی متوقف شد.

در این دیدار تیم علم و ادب نتوانست با استفاده مناسب از موقعیت‌های گلزنی مقابل حریف خود نتیجه خوبی کسب کند و در نهایت بازی با تساوی پر گل چهار بر چهار به پایان رسید.

در دیگر دیدارها، تیم پویا که یکی از تیم‌های تازه وارد به لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم است به مصاف تیم فوتسال انصار رفت و در پایان با نتیجه جالب توجه و دور از تصور 12 بر یک مقابل رقیب خود به پیروزی رسید تا نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد.

یکی دیگر از پرگل‌ترین باز‌ی‌های هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم، مسابقه تیم‌های میعاد و شهرداری قم بود که در این دیدار نیز 13 گل به ثمر رسید و در پایان برتری 10 بر سه به نفع تیم فوتسال شهرداری قم رقم خورد.

اما دیگر دیدار مهیج از بین بازی‌های هفته نخست را تیم‌های فراز قم و المپیاد به نمایش گذاشتند که در این مسابقه هشت بار توپ مسابقه از خط دروازه‌های دو تیم عبور کرد و در نهایت تیم فوتسال فراز قم با نتیجه یک طرفه هفت بر یک حریف خود را در هم کوبید.

تنها دیداری که در هفته نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم برگزار نشده، مسابقه تیم‌های مقاومت و پیام جعفریه است که قرار است عصر امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام برسد.

خبری از حاشیه در بازی‌های هفته نخست فصل جدید مسابقات فوتسال باشگاه‌های استان قم نبود و این رقابت‌ها که فرصتی مناسب برای بروز استعدادهای ناب فوتسال قم را فراهم کرده است، در فضای آرام و با برنامه‌ریزی خوب مسئولان کمیته فوتسال برگزار شد.

تیم‌های فوتسال علم و ادب، بیمه کارآفرین، انصار، پویا، میعاد، شهرداری قم، فراز، المپیاد، مقاومت و پیام جعفریه امسال به شکل دوره‌ای برای قهرمانی در مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول