اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

صنعت برق استان سمنان رو به توسعه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که صنعت برق این استان رو به توسعه قرار گرفته است.

صنعت برق استان سمنان رو به توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمد موسوی‏زاده عصر امروز در آیینی که در آن از 31 نفر از دانش‏پژوهان ممتاز توزیع برق دامغان در سالن اجتماعات منوچهری دامغانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان تقدیر شد، به نقش و جایگاه علم و دانش در جامعه اشاره کرد.

وی افزود: امروز با سعی و تلاش جوانان و نوجوانان ایران زمین، توانسته‏ایم قله‏های موفقیت را در تمام عرصه‏ها فتح کنیم.

موسوی‏زاده اضافه کرد: تلاش در راه علم و دانش از جایگاه والایی برخوردار بوده و باید بکوشیم تا سطح اطلاعات و معلومات خود را روز به روز افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خاطرنشان کرد: به برکت خون پاک شهدا و جان‏فشانی‏های جانبازان و رزمندگان است که امروز ایران اسلامی می‏تواند حرفی در تمام زمینه‏ها داشته باشد و موفقیت‏های خوبی را از خود به ثبت برساند.

موسوی‏زاده تصریح کرد: تا رسیدن به موفقیت‏های برتر هنوز فاصله زیادی داریم و باید بکوشیم تا در این راه نیز همانند دیگر مراحل موفقیت به دست آورده و صاحب مقام و رتبه‏های برتر شویم.

وی یادآور شد: خانواده شرکت توزیع برق استان سمنان این افتخار را دارد که فرزندانی را تربیت کرده است که امروز توانسته‏اند در تمام عرصه‏های علمی، قرآنی و آموزشی موفقیت‏های خوب و ارزنده‏ای به دست آورند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان این آمادگی را دارد که از فرزندان خانواده توزیع نیروی برق استان سمنان در عرصه‏های علمی حمایت کند تا فرزندان پرتلاش این مجموعه بتوانند بهتر از این در سطح استان و کشور بدرخشند.

موسوی‏زاده گفت: مراسم تقدیر و تجلیل از دانش‏پژوهان ممتاز شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در آیین‏های مختلف برگزار می‏شود و هدف از این تجلیل و تقدیر، بها دادن به فرزندان خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان است تا با پشتوانه و حمایت‏های بهتر بتوانند در عرصه‏های علمی و فرهنگی حضور پیدا کنند.

برگزاری مسابقه، اجرای موسیقی و پخش کلیپ از دیگر برنامه‏های آیین تقدیر از فرزندان برتر شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بود.

در آیین تقدیر از دانش‏پژوهان ممتاز توزیع نیروی برق دامغان، معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، مسئولان، پرسنل و خانواده‏های توزیع نیروی برق این شهرستان حضور داشتند.

در پایان این مراسم، از برگزیدگان برتر مسابقات قرآنی و احکام و دانش‏پژوهان برتر مقاطع مختلف تحصیلی که حائز رتبه برتر شده بودند و تعدادی از بازنشستگان تقدیر شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول