اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت برق اهواز انجام شد

ساماندهی 90 درصد شبکه برق روستاهای حمیدیه

خبرگزاری فارس: بیش از 90 درصد از شبکه برق روستاهای تابعه امور برق شهرستان حمیدیه ساماندهی شد.

ساماندهی 90 درصد شبکه برق روستاهای حمیدیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان، از سال 1387 کار ساماندهی شبکه برق روستا‌های تابعه حمیدیه شامل گمبوعه، دهکده، سید حسین، سید استار، طویبه، شالتاق، دهلیز، گبر زهیر، شیخ زهراب، علاونه الفای، سدره، صندیحه، روستای شهید فلاحی، العوده، خسرج، طراح یک و دو و  فریسیه  با نصب بیش از 120 هزار متر کابل خودنگهدار، 69 دستگاه ترانسفورماتور و یک هزار و 357 پایه بتونی جدید آغاز شد که در مجموع تاکنون نسبت به  ساماندهی کامل روستاهای مذکور اقدام شده است.

هدف از اجرای طرح ساماندهی شبکه پایداری شبکه و در نتیجه کاهش قطع برق  و اتفاقات بدون برنامه و در نهایت، رضایتمندی مشترکان است.

در حال حاضر شهرستان حمیدیه دارای12 هزار و 145 فقره انشعاب برق است که از ابتدای اجرای طرح ساماندهی شبکه برق تاکنون بیش از 7 هزار و 38 فقره انشعاب واگذار شده است که از این تعداد، 5 هزار و 399 انشعاب آن شهری و 6 هزار و 746 انشعاب روستایی است.

همچنین در همین راستا تاکنون بیش از 18 هزار انشعاب غیرمجاز برق از مناطق مختلف در طول اجرای طرح جمع‌آوری شده است که باعث کاهش33 درصدی تلفات انرژی شبکه برق در شهرستان حمیدیه شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول