اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اعلام کرد

اتمام 100 درصدی مصوبات طرح‌های برق هیئت دولت در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: پروژه‌های مصوب طرح‌های برق سفرهای هیئت دولت به طور 100 درصد اجرایی شده است.

اتمام 100 درصدی مصوبات طرح‌های برق هیئت دولت در آذربایجان‌غربی

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پروژه‌های به تصویب رسیده در سه سفر هیئت دولت به آذربایجان‌غربی به طور 100 درصدی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در سفر اول هیئت دولت پروژه اصلاح شبکه توزیع برق و سیستم روشنایی معابر فرسوده در نقاط مختلف استان با اعتبار 5 هزار میلیون ریال به تصویب رسید، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه همان 5 هزار میلیون ریال بود که با 100 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

کاظمی‌کیا ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه که از مصوبات سفر اول هیئت دولت از محل فروش دو درصد شرکت نفت و گاز تامین شده است.

وی با اشاره به مصوبات سفر دوم و سوم هیئت دولت به استان آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: بخشی از محل اعتبار این پروژه‌ها استانی و بخش دیگر از فروش نفت و گاز است که با تامین و هزینه کل اعتبار تخصیص یافته با موفقیت به انجام رسیده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته در سفر دوم و سوم هیئت دولت به استان، افزود: جمع کل اعتبار اختصاص یافته در این سفرها به ترتیب 2 هزار و 3 میلیون ریال و 5 هزار و 261 میلیون ریال است که تمام این اعتبارات هزینه شده است.

وی گفت: پروژه مطالعات میکروسایتینگ مناطق بادخیز استان در سال‌های 85 تا 87 پیگیری شد و در مناطق مختلف استان به صورت مطلوب انجام شد.

کاظمی‌کیا با اشاره به مطالعات میکروسایتینگ در استان، تصریح کرد: هدف از انجام مطالعات میکروسایتینگ، شناسایی مناطق بادخیز استان به منظور امکان ایجاد و راه‌اندازی نیروگاه بادی است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول