اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع نیروی برق قزوین اعلام کرد

کاهش 50 درصدی انرژی الکتریکی توزیع نشده در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: انرژی الکتریکی توزیع نشده به میزان 50 درصد در سطح استان قزوین کاهش یافت.

کاهش 50 درصدی انرژی الکتریکی توزیع نشده در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، یوسف اینانلو، دبیر ستاد برق استانی و معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اعلام خبر فوق افزود: کار عملیات سرویس و اصلاحات برای خطوط فشار متوسط توسط اکیپ‌های خط گرم و سرد این شرکت انجام شده و میزان کاهش انرژی الکتریکی توزیع نشده در سطح استان قزوین را نسبت به ابتدای سال جاری، 50 درصد اعلام کرد.

وی در خصوص اهمیت انرژی توزیع نشده بیان کرد: با عنایت به تأثیر و نفوذ بیش از پیش انرژی الکتریکی در زندگی مردم و بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، اداری و آموزشی تأمین برق مداوم مشترکان از اهمیت بالایی برای شرکت توزیع نیروی برق استان برخوردار است و در همین راستا این شرکت اقدام به سرویس و تعمیرات پیشگیرانه شبکه‌های برق کرده است.

وی افزود: در سال جاری با توسعه اکیپ‌های عملیات خط گرم، حجم قابل توجهی از سرویس شبکه‌های برق بدون اعمال خاموشی انجام شده است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول